|
|
|
|---|---|
|
Undrar om nån vet när F1 kollektionen för kläder och skor kommer från BMW? hittade inget på deras hemsida Länk | |
|
När säsongen drar igång står det på hemsidorna. Det lär dock komma en del tidigare än så. Finns en del info på sidan du länkar till dessutom.. /Anton |
|
| okej säsongen börjar nu nästa månad.. | |
|
Du kan få en BMWSauber kepa om du lämnar in din BMW.Williams kepa hos BMW redan nu. Fast Williams kepan vill iaf jag ha kvar som minne. Man ser ju ganska bra hur kläderna ser ut om man kollar på bilderna från lanseringen. Dom fortsätter sitt samarbete med Puma. Keep Your Distance! |
|
|
Mars kommer kollektionen. |
|
| Clubsport, gäller det alla bmw återförsäljare, jag har nämligen två BMW.Williams kepsar och kan tänka mig avvara en. | |
|
saablar: Ja, det gäller hos alla återförsäljare. Som jag fattar det så ska man anmäla sig på BMW.Sauber sidan först. Verkar lite väl seriöst. Går nog bra att gå direkt till Åf på onsdag den 15/2. Jag kommer nog att spara mina 3 BMW.Williams kepor. Kul att ha som minne. Keep Your Distance! |
|
|
Jo man måste anmäla sig på sidan sen får man ett intyg eller betyder voucher värdebevis? Och lämnar in den tillsammans med BMW.Williams kepan hos Åf. Keep Your Distance! |
|
|
Gräslig hemsida, undrar vilken 5-åring de vill imponera på med alla sega flashanimeringar. När ska stora företag lära sig att man vill han enkla informativa och snabba hemsidor. Sorry att man är neggo, men detta vär den värsta på länge... och i morgon är det måndag.... |
|
|
Kolvsallad: Om hemsidan är värd 5poäng så är kepsen värd 1poäng ;) Z MMM Coupe |
|
|
Kolvsallad: Hemsidan är verkligen dålig och verkar som sagt gjord för att impa på lågstadieungar. Keep Your Distance! |
|
| Nu kan den som har en gammal BMW Williams-keps byta den gratis till en BMW Sauber-keps. Kolla Länk för mer info | |
|
Sjukt ful BMW Sauber-keps ska väl tilläggas :) |
|
|
Grandy: Det är det vi har pratat om dom sista 8 inläggen ;o) Keep Your Distance! |
|
|
BMW Sauber kollektionen har så smått rullat in hos BMW handlarna... Två t-shirts finns änsålänge. En vit med blått fält tvärs över bröstet där det står BMW Sauber F1 Team. 196 kr. Den andre är mörkblå med en tecknad startgrid från Puma. 295 kr. Den vita var klart snyggast, ska inhandlas snarast! Sen finns det lite småsaker som nyckelband mm. Sen fanns det en leksaksbil en som ungarna sitter på, målad som F1 bilen. Katalogen har inte kommit än. Keep Your Distance! |
|
| Ska köpa mig en ladies team dress... Tvinga "alla" one-nights-stands att ta på sig den.. | |
|
Här finns katalogen: Länk Fanns inte mycket köpvärt, sommarjackan är direkt ful. Pumas variant något bättre. Team sponsorskjortan är väl det enda som lockar... Keep Your Distance! |
|
|
Köpte nallebjörnen igår till kompisens lilla parvel som tittade ut här om dagen. Lika bra att skola honom i tid. ;-) /Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.