|
|
|
|---|---|
|
Kolla här..kanske är nåt..Länk MVH | |
| det måste ju vara utan fälgar..dem fälgarna är väl värda runt 20000kr...mden det kan ju vara värt att ringa o fråga | |
| Säkert...orkar inte ringa, måste dämpa begäret...men e32 är snygg!!!!! | |
|
Min polare köpte den och ja det va MED fälgarna hehe. Mvh |
|
| jesus, vilket klipp!!!!!!!!!! | |
| Anonnsen redan borta? | |
Paap Reeder |
... ja, ja! ... vi får väl se när det dyker upp en ny medlem på AP med frågor ... om HC och EML och 42 000 kronor senare skall försöka få den godkänd på SBP. .. är således enbart avundsjuk! ... än så länge! Har lärt mig att "there is no such thing as a free lunch!" då det gäller beg V12:or! MVH /// Paap R |
|
Bilen har inga felkoder och allt el funkar, hc värdet ligger på 12. Bilen blev ganska mycket billigare än 12 kan jag säga hehe. Mvh |
|
|
E28_turbo Det är elakt att sparka på dom som redan ligger ner! :) Du får åtminstone hitta på något allvarligt fel på den, så vi andra inte behöver må så dåligt!!! /Mats J |
|
|
Det är ju dylika klipp man hela tiden sitter o väntar på :) Men återkom gärna hur vagnen går framledes "E28_turbo". Mvh Janne. |
|
|
Tjena. Bilen går faktiskt riktigt bra. Ligger riktigt bra på vägen. Finns lite rost längst fram på huven, bakdäcken är slitna. Återkommer med mer info om bilen imorgon och kanske någon bild. Mvh |
|
| varför var den så billig?? | |
Paap Reeder |
... därför att ingen vettig person utom ett rent freak inköper en V12:a idag. MVH /// Paap R |
| Kan knaoot bärga mig...måste få se lite mer bilder...får man undra vad Din "polare" gav för den? | |
| -Paap. Hahaha... ;) | |
|
Länk var den inte bra? BMW CS #5139 |
|
|
Han behövde pengar till sin 325 Turbo därför ska han sälja, Köpte för 7k och sålde inatt för 15k. Mvh |
|
|
Bra affär! /Manray/ |
|
|
Ja det verkar vara köparens marknad på stora bilar nu och helst om de har en stor V12 under huven. Så jag letar efter en nu med. Kan ju inte skada att lägga skambud om de är lite defekta. Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.