|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Jag skulle vilja höra med er om det finns chans att fynda en rostfri E34 på skroten ?? vill ha en bil att greja med, dock inte fixa rost.. vet att det kanske låter löjligt, men en liten chans borde det la finnas ? :P Hälsn. Mattias | |
| Det kan väl finnas exemplar med liite rost antar jag! Kolla med skrotarna! Det finns säkert exemplar som ser ut att vara rostfria men om du tar loss t.ex bakstötfångarn så finns d massa rost där... | |
|
Tror inte att du har ngn chans att köpa från skroten. Dom brukar inte släppa ifrån sig bilar & om dom skall göra det så skall det vara med god vinst. Dessutom om bilen blivit registrerad (läs avreggad) på skroten så kan dom inte sälja den. Sven |
|
| okai :/ tack för svaren, finns inga direkt "bra" ren obj, får hålla mej till min 318 då.. | |
| Finns väl en hel hög 525or där ute med blås topplockspackning som folk vill bli av med. | |
| Länk | |
| Jo det är klart att det finns EBS, men inte i omnejd, och yozef, den har jag kollat på.. det är runt 60 mil dit från orust.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.