AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
11.448

Fälgar - orginal eller kopior, big difference?

Sida 2 av 2
xe
57
xero888
525i limo -89
BMWCS #7278
Jag fattar inte vad problemet är v800 köp kopior du har en 320 det är inte en m3:a vi snackar om här, du kommer ju knappast gasa upp 0-100 på 5 sek och sedan tvärnita eller hur?

Och köp inte pilot sport till bilen om du vill ha tysta däck så är det pirelli som gäller, och även där behöver du inte köpa värsting däcken.

Sekventiell M Växellåda
Javisst kan de va så
Men de där me "du har ju bara" är ju beroende på vilken sida man ser de från. Sitter man i ett m3 forum hackar folk gissningsvis på att man bara har en m3:a och inte ens en m6:a. Jag tycker ändå att en 320 är en relativt trevlig bil och man kan åka runt som en riktig gocart speciellt om man har sänkningssats. Klart att en m3a går bättre men hur ofta har man nytta av dennes fulla potential på de svenska guppiga och lappade vägarna.... Om jag är ute o blåser runt i lite högre hastigheter så känns de som man gärna inte vill att fälgarna ska börja wobbla även om man "bara" kör 120 eller va man nu kör..

Lustigt, jag köpte just pilotsport däck till mina replikafälgar för jag läste på forum att de va de bästa o tystaste. Men jag tycker inte att dom är så speciellt tysta.. Men jag kanske valde fel däck då ändå

tack för pirellitipset!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.