|
|
|
|---|---|
| Är de olagligt eftersom man kopplar angeleyesen på parkeringsljusen eller är de bara å köra? fick inget svar från stylabilen. . . | |
|
Hej Jag är 100 %säker på att jag svarade på mailet. Du använder angel eyesen som parkeringsljus, det andra kopplar du bort. Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Men inte 100% säker på att det kom fram...Länk Till alla drabbade: Vi harlite problem med vår server, vi är mitt uppe i att byta server/hemsida ([LÄNK] och vissa mail "förloras" på ett eller ett annat sätt. CrashwokZ är inte den första kunden som klagat på att vi inte svarar på mail den sista månaden, tyvärr. Den nuvarande hemsidan har även slutet fungera vid ett par tillfällen och vi ber Alla om ursäkt för det inträffade. Det är inte vår policy att ignorera mail eller telefonsamtal. Mvh /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Okej jo men jag såg svaret men eftersom ja läst trådar här om att besiktningsmännen har synpunkter om parkeringsljuset lyser blått(angeleyes) istället för gult(standard) så kan man få anmärkning och om detta är en färdig sats blev jag osäker på om man isåfall kan återställa till vanligt parkeringsljus utan att byta tillbaka hela lykthuset igen.... mvh v800 |
|
|
Du kan juh koppla bort ringarna innan du åker till besiktningen. Men som sagt, vi har haft en del som köpt P46 strålkastare och det är ingen som hört av sig ang problem med besiktningen. Jag har besiktigat mina 2 ggr med xenon-blå angel eyes och inte fått en enda anmärkning. Men jag har även läst att någon med E36 har råkat ut för det dock...tyvärr Mvh www.stylabilen.se |
|
| Mina angel eyes kommer att lysa gult? Då borde jag inte få problem med besiktningen? | |
| Okej tack Razvan, då är de bara tuta å köra! :) | |
|
ChristofferThell Det kommer inte att vara några problem :) Gula Angel Eyes finns nu på nästan alla bilar så... Mvh www.stylabilen.se |
|
| hur e passformen? lyser dom upp vägen bättre än original lr blir de samma ljus? | |
| carlsson: angeleyesen är istället för parkeringsljusen och inte vet jag om parkeringsljus lyser upp på vägen desto mer.. Eller du kanske tänker på halvljuset? | |
Njuren |
Udo polis ;-) |
|
FredrikN: jo jag mena halvljuset å även heljuset=) glömde att säja de.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.