|
|
|
|---|---|
|
Hur många bult sitter den bakre stötfångaren med? Ska byta för min ser inte så vacker ut. Tror ni att det kommer att bli mycket fult med att den ny kommer att vara svart så jag ska lacka om den med en gång?? /David | |
|
2 torx du du skuter bort den bakre kromlisten jenom att trycka ner några flerpar typ då syns domm dära 2 torxarna när domm är borta är det dara att dra den rakt bak glumm inte inner skermarna i julhusen dom sticker bakom plastkanten på kofongaren den kann sitta lite det sitter en rels på varje sida som den styrs in i åker v8 både till vardags och till fint |
|
| tackar :D | |
|
Skall de två kromade "täckbitarna" som sitter nästan längst ut på var sida(ser ut som de skyler en skarv i listen) tryckas ner samtidigt som listen skjuts åt sidan ? Eller har jag fattat det hela fel !? Har bara gjort ett lättare försök innan jag läste det här inlägget. Och det gick då inte att skjuta "täckbitarna" åt sidan. |
|
| Lyckades du få bort den Wups ? Går bet på den där kromlisten i ovankant på stötfångaren. "Flerparna", är det skarvarna på var sida du pratar om häry ? Vill hellst slippa förstöra listen. | |
| den sitter enbart med två tårx, skit i dom kråmlisterna påsidan , ta den på mitten när du fott bort den är ju halva jobbet klart | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.