|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Frågan är om du ska ha kvar 330in. Om så är fallet köp en M Roadster alt. Coupé. Ska du inte göra det och vill ha en bil som funkar bra året om så röstar jag för M5 E39. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
phaeton går att hitta för 250KSEK, kolla på se.mobile.de, finns betydligt mer än en som kvalar in under 250KSEKstrecket. Mycket snyggare än e65 i mina ögon. |
|
|
O fan. När jag tänker Phaeton så tänker jag automatiskt på W12....det är faktiskt den enda jag vet om men det är kanske naivt att tro att man bara använder en motor i en modell. Komforten ska ju vara outstanding och bilen är ovanlig. Dock verkar folk inte vilja betala för en VW. Flåklypa |
|
|
Nu förstår jag nog inte varför snik-Phaeton och BMW 735 debatteras?...Killen ville ju ha en snabb bil i grundutförande?! Mina förslag: Z4 3.0, M5 E39, E55 AMG (-00->02), Opel Speedster Turbo, Subaru Impreza WRX STi, Corvette C5 eller Jaguar XKR. |
|
|
Bilar mellan 250-300.000: M3 e46 C32 AMG M5 e39 RS4 Om du vill åka öppet: Z3M eller Boxter S Och som dark horse: Mitsu EVO VIII Flåklypa |
|
|
Du ska ha en Jaguar XJR 01-03 (gamla modellen X308). Det är som att åka chesterfieldsoffa med formel 1-motor. 363 hk, 525 Nm. Gör 0-100 på 5,5 och drar minst 1,4 :-) Jag har haft min sedan i augusti och är fortfarande löjligt kär i den. Dessutom slipper du se en kopia av din egen bil i varenda gathörn. Don't dream it, drive it |
|
|
en z1:a alpina för då får du pengarna tillbaks när du säljer den "Bättre pengar på banken än i tanken,bmw dieselpower" |
|
| Investera pengarna i någe slags affärer och tjäna pengar i stället :) öppna eget företag.. eller liknande | |
|
Bosniern har ju helt rätt. Men hur kul är det att jobba jämfört med att gasa runt på en kurvig landsväg? Don't dream it, drive it |
|
|
Var ju en hel del intressanta svar. XJR är något man kan tänka sig, snabb bil som precis som sades inte syns överallt. C32 AMG verkar också kul. Med båda två kan man ju köra ifrån ganska många samtidigt som man dricker kaffe med högerhanden, som någon sade i något inlägg. Bosniern, vad för slags företag kan man starta med 250??? Nä, de pengarna går allt till en bil. Om man bor utan lån och redan har eget så får bilarna kosta i alla fall lite granna. Tack för alla svar, måste nog börja provköra till våren.... |
|
|
Är kluven mellan M5 e39 och Z3M. Behöver du baksäte och komfort eller prioriterar du "race"känsla? /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Citerar E38B12: M5 E39 om du gillar att växla, B10 V8 om du gillar automat och E38 B12 om du vill ha världens bästa bil ;D Kund inte sagt det bättre själv, B12:an ger dig det mesta och ger flera av de mindre modellerna en match om någon vågar vara stöddig :-) ///Johnny Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk se profil för bilder på pärlan. |
|
|
"vad för slags företag kan man starta med 250???" Killen som ligger bakom denna sida blev dollarmilljonär med mycket liten ekonomisk insats. Länk Ursäkta att det blev lite OT... |
|
|
250 kkr är _mycket_, jag startade mitt företag på mindre än en tiondel av det, och det går mycket bra ännu så länge. Wilhelm Svenselius |
|
|
För att hålla mig lite ontopic: För 250 000 kr hade jag definitivt letat upp en B12 E38 :D Wilhelm Svenselius |
|
| Beror på vad du är ute efter för typ av bil! Här är alla fall en Jävligt FIN Bil! Länk dock inte så snabb men fin! | |
|
mAnGe-9 - Fin men kommer förmodligen tappa rätt bra i värde när man köper bland de sista årgångarna av en generation... /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Ska du åka öppet säger jag bara en sak. Honda S2000! Har du testat motorcykel förresten? Snabbare, roligare, billigare mycket mera farligt och framförallt underbart att förnedra lyxbilar med :). |
|
|
Köp en Corvette, inget låter vackrare än stötstångsåtta från staterna, tyvärr så är dom nog för billiga... |
|
|
Håller med hace1, köp en Corvette C5.. Finns några under 250tusen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.