|
|
|
|---|---|
|
Basen på min E 39 -97 förvinner varje morgon på radiodelen ca 10 minuter sedan kommer den tillbaka. Men på Kasett delen fungerar den??? Har ni några förslag vad det kan vara???? Hälsningar Magnus | |
visse00 |
Vad har du för stereo? Jag har en kenwood och den ger bara signal till vänstra sidan av bilen när den är nystartad.. Har konsulterat butiken där jag handlade allt ljud och de mätte och de funderade... ingen kom på vad det var... Kenwood har spökat lite så de provade med att "resetta" maskinen och allt var frid och fröjd... Nu är det samma fel igen men jag orkar inte ställa om alla delningar m.m. Det blir ju bra efter ett tag... |
| Orginal som satt i bilen från början. | |
Robsarve |
Det är inte så att bilen står ute? När det är minusgrader blir högtalarnas fjädring styva och de får svårt att röra sig. Inte mycket bas blir det då. Vill man att de skall spela bas fortare får man ösa på lite med volymkontrollen... |
| Tack för svaret!! Men varför går basen när jag spelar kasettband. Bilen har under mina 6 år som ägare aldrig stått i garage och basen har alltid fungerat på morgonen även vid sträng kyla. Vi får se i vår vad som händer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.