|
|
|
|---|---|
325_e30 |
320 i 87a 129 hk, original Siktar på Runt 200 , några bra Tips? Tänkt mig Följande utan Turbo, portad o planad topp,renoverad topp. 2,5 tums, Bmw For Life |
|
att öka 70hk i en sugmotor är dyrt. du har inte funderat på 325motorn istället? blir nog billigare i längden. man brukar räkna med en 1000-lapp per hk när man trimmar mer än 50hk i en sugis. mvh Jimmy |
|
|
Jepp, köp en M20B25, porta och renovera toppen, sätt i en trimmkam, montera extraktorgrenrör och mappa motorn så har du nog nära 200 hk.... Ingen omöjlighet alls att få 200 hk i M20B20 motorn heller, men det kostar nog mer än dubbelt så mycket än ovan givna förslag.....=) |
|
|
Han har ju en 325 -88? Flåklypa |
|
325_e30 |
Har lite olika Funderingar över det hela nu,, Nya planer som Dykt upp, Har kollat upp lite Angående Borrning, Har nämligen en polare som jobbar me det, så nu blir det nog en upp borrning på 2,7 liters En rejäl portning med Sätesfräsning, Annan kam, Extraktor grenrön, Smidda kolvar o stakar,o en Riktig mappning, Med En fet Turbo,,, Blocket Börjas borras på måndag, lite mer info kommer, Malmö Stippen Mars,,, Grå bmw 320,,,,,,, Bmw For Life |
325_e30 |
Flåklypa , Har en 325a original med, men nu handlar det om en 320i 87a!! Tommy Bmw For Life |
325_e30 |
Tjena! Ja precis en 325a motor, Vad för bromsar är o rekomendera???? Jag har en budget på 35 tusen o leka med, men ca 20 har jag tänkt o lägga, Feta turbo Agregat någon som har till bra Pris??? Tommy Bmw For Life |
|
Jag har ett par 280x22mm bromsskivor till salu här på Autopower! Sök på 280x22mm bromsskivor så ska du nog hitta om du tycker det verkar intressant! Mvh Nisse __ Nisse Ljung |
|
325_e30 |
tjena.. Jo vist går det Frammåt, motorn e Riven o väntar på delar som snart kommer, Toppen är klar, Portad till max planad, Bilder kommer innom kort! På återseende! Tommy |
325_e30 |
Hadde fel för mig om Borrning Tll 2,7 Disel vev i stället mm Godis!! T |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.