AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.052

Har ni koll på medtrafikanterna?

Sida 2 av 2
An
291
Antiloop
E38 728iA
18,485! Yes jag e bra!!
Förra gången 23,996 nu 24,133. Den människa som är från fittan skild och klarar 2 min är inte född.
23,4 sekunder på första försöket, undrar om min "hoppande" trådlösa mus uppväger att min dator är seg, får testa på en modernare dator o se vad ett rättvist värde blir
Go
393
Golddigger
G11 730d -16
29.77 på andra.. 17,89 på första :P
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
0,391 Suck!

BMW CS #5206
Paap Reeder
mattias h! .. ditt inlägg förstör min koncentration.

Vi var några som körde på jobbet och med jämna mellanrum låg vi dubbla av skratt på musen.

MVH /// Paap R ... nu kör jag en gång till
Paap Reeder
... efter 3:e ggn var jag uppe i 10,8.
Rutorna rör sig efter samma mönster i början ia f. Jag drar alltid ner först och så upp i vä hörnet.
Man måste också ställa in rätt pekhastighet ty jag iaf kommer alltid i krock med kanten.

MVH /// Paap R ... skall låta grannens 7-8-åringar prova. Ger mig fanken på att dom klarar att köra "kontinuerligt" och då borde jag nog byta min V12:a mot deras trehjulingar när jag skall till jobbet.
Paap Reeder
... det är fuskigt att dom blåa kan snedda över det svarta.
11,nånting.
MVH /// Paap R ... dessutom känns det som det blåa dessutom är adaptiva så dom lär sig om man är på defensiven eller går på attack ... typ SMG.
Paap: Förlåt för det.
Vad är det kortaste ni har klarat mitt är 0,016
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
mattias skrev;
Vad är det kortaste ni har klarat mitt är 0,016

0,032 är mitt rekord.
Din tid skvallrar om att du har en snabb dator, och då är ju 24 sek. bra. Själv har jag 21 sek. med en Mac mini.
Paap Reeder
... rakt ner .. upp och runda hö blåa ... in i nedre hö hörnet ... vänta 3 sek tills den blå rektangeln kommer från SV ... runda den motsols ... o s v kan du öva upp schemat.
Det är inte SMG-låda på de blå rutorna.

MVH /// Paap R ... är nu uppe i nästan 20 sek
0.015 sec - kortaste
20.78 sec - längsta
Paap Reeder
... ta en prnt scrn efter varje krock och printa ut så kan du sedan ha bilderna som partitur á la en symfoniorkesterdirigent.

MVH /// Paap R
Paap Reeder
... 2,014 nu på söndag morgon.
Det får bli skidorna till Konsum idag.

MVH /// Paap R

Verkar som att det blev några stadiga groggar för Paap igår.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.