|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Här är ett litet test för att se hur ni klarar er. Länk | |
|
Skumt, jag har kört den där på en annan dator (är inte säker på om det var från samma sida) och då fick jag prova bra många ggr innan jag fixade mer än 18 sek, nu gick det på andra försöket. Kan det vara så att en snabbare dator gör att fyrkanterna rör sig snabbare? //Stenback |
|
| De verkar ju röra sig i samma mönster hela tiden, så med lite övning så går det nog bättre. | |
|
Stenback* Det är ett javascript som bestämmer hastigheten på spelet så en långsam dator spelar spelet långsammare än på en ny och snabb dator. |
|
|
20,7 nu, men jag har klarat av ca 50 sekunder förut. Som sagt man lär sig ganska snabbt hur rutorna rör sig. Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
| 21 på första. Men det beror väl på datorn.. Har en 2005:a pentium4 och 512mB RAM. | |
|
Trevligt mer lite sysselsättning, men ack så beroende framkallande. Finns det andra bilar än BMW!? |
|
| Första gången vart det bara 13,442 men efter två försök till så blev det drygt 48.. Ganska kul, skall visa den för frugan.. | |
|
48??? jisses...sitter ni vid commodore 64 or eller? Har prövat hela jvla morogonen (jobbet åt hvete) o kommer faaaaan inte över 20... *BAWORAK* |
|
|
18,7 på första...sitter på en Mac G5. En kollega klarade en minut direkt...sedan visade det sig att hennes PC gjorde att spelet var grymt långsamt, så det var en enkel match... / Mvh Joakim Länk |
|
|
Angående texten om Amerikanska piloter så undrar man ju hur snabba datorer de kör på i så fall. //Stenback |
|
|
11,5sekund med bara styrpinnen på en laptop...det är inte lätt med ens sån..suck..lite mer snurrig än en mus.. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
Stenback skrev; "Angående texten om Amerikanska piloter så undrar man ju hur snabba datorer de kör på i så fall" Jag skulle bli rejält impad om någon skulle klara 2 minuter med en ny snabb dator. |
|
|
0.0345 första och en del fram över sen 12.5 sek som mest. ska testa efter jobbet ikväll :-) Mpower |
|
| 34,5 sek efter att försökt några gånger, rätt skoj faktiskt. Typiskt sån där grej tjejen kan sitta i veckor med :) | |
|
11,7 sista försöket. hemskt va fort de rör sig!!! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
16,5 sekunder...hoppas dock inte att det finns dom som kör som dom blåa blocken i trafiken :) MVH Johan K |
|
| Precis, den bredsladdande långtradaren är ganska otäck ;) | |
|
Bmwfreaken skrev; hoppas dock inte att det finns dom som kör som dom blåa blocken i trafiken :) när jag körde radiobil på Gröna Lund för 30 år sedan så körde alla så ;-) det var mer sport att försöka undvika alla som försökte krocka en, fastna man i en stor krock så gick ju nästan hela körtiden åt till att ta sig ur röran. |
|
Paap Reeder |
... min PC är för seg. Körde dock imorse i skumrasket förbi en parkerad och nersläckt immig volvo xc90 i ca 25 kmh på ca 40 cm stand off ty vägen var dåligt plogad, smal dessutom och gropig som tusan. När jag hade 90 cm kvar slängdes förardörren plötsligt upp på volvon. Min reaktionstid med kraftig vänsterratt upp i snövallen bedömde jag till 0,16 sec ... sedan stack hon ut ett bart knä .. ivrigt pratandes i mobilen. Tänkte stanna och fråga om hon ville pussas men hade för snävt om tid till jobbet. Hur är man funtad ty hon måste ha sett att det kom en bil bakom på en i övrigt mörk gata eftersom hennes bil ju lystes upp i mörkret. Kanske var nått äktenskapligt bekymmer ... sovit i bilen i natt? Det var i ett av Brommas förnämligare kvarter .. men även i de bästa av famlijer kanske man ibland måste slagga i bilen. Idag var det tydligen hennes tur. MVH /// Paap R |
| Min Laptop e för snabb. Eller så är jag bara kass... Jobbigt med "pekskärmen", borde gå bättre med mus. 17,6 sek... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.