|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Ja tack.. :) Länk Länk Länk | |
| ja tack :D | |
|
:) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Tänk er den med ett par snyggare fälgar, en sänkning, ett sportavgassytem som öppnar upp rejält och en lägre front. Mums! Är det bara jag som tycker Z3 M-Coupén ser butalare ut orginal? Mvh Henrik |
|
|
Soda, Ja. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Håller med soda om att Z3 M var brutalare. Z4 M måste ha de tråkigaste fälgarna som någonsin suttit på en M-bil! I övrigt säger jag bara MUMS :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Var det någon som såg de metallfärgarde "trattarna" runt instrumenten? (andra filmen, ungefär mitt i) Vad är det för något? Är det speciellt för M, eller finns det på alla Z4or? Såg tufft ut.. / Fredrik |
|
|
En bil med nos som liknar en val kan aldrig bli brutal. Z3 är mycket snyggare. /Fredrik |
|
|
Håller med Fredrik M! /Bo-Erik Länk |
|
|
Z4 är enormt mycket snyggare än Z3, men gällande brutalitet så är Z3M mer brutal än Z4M, på grund av sin stora breddning och mastigare fälgar. Z4M skiljer sig inte lika markant mot vanliga Z4 som Z3M skiljde sig från övriga Z3. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Man kan ju säga att Z4:an är mer retroinspirerad än Z3:an. Retro är det många som älskar, men minst lika många har svårt för det. Därtill hör undertecknad. /Bo-Erik Länk |
|
|
Så bra, nu vet jag vad jag ska köpa för bil nästa gång.. :) /eFx www.z4.se |
|
|
eFx - OK, diskussionen är meningslös :) /Bo-Erik Länk |
|
|
Håller inte alls med Bo-Erik, utan tycker att Z3 känns mer retro än Z4... men men, det är egentligen ganska irrelevant :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
På tal om retro, vad heter den tyskbyggda roadster med M3 motor och drivlina som var med i det avsnitt av Top Gear som visades på kanal 5 i måndags. Jag blev så sugen, ett mycket tänkbart alternativ när Z3'an skall bytas om några år. Skulle vilja läsa mer om den, enda negativa var väl priset, men om några år finns det kanske beg. ex på marknaden. /Fredrik |
|
|
Är det bara jag som tycker att den ser ut som en 645,a med taklinje från P 911 och en akter som förvisso är snyggare än Z3C men på något sätt inte harmonerar med bilen i övrigt,kanske som med övriga Bangle ritade BMW tar ett tag att vänja sig vid men snygg?............ |
|
|
Fredrik: Såg inte programmet, men menar du Wiesmann? //Månsson |
|
|
Yes box, det var en Weismann (Wiesmann?). Testades mot en TVR Tuscan2. / Mvh Joakim Länk |
|
|
Fredrik M: Weismann Roadster. Länk Z4 coupén är j*vligt läcker, bort med ///M emblemet på sidan bara! Mvh, /Wille |
|
|
Jupp, det var Wiesmann - ruggigt läcker! Evotek, Intressant att du själv äger en bil som du inte tycker är snygg... varför har du en E46 touring om du inte tycker att den är snygg? Bangle har för övrigt inte ritat Z4, varken coupé eller roadster. E46 är däremot ritad av´Bangle... ;-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Läcker bil. Säger som jag brukar, skulle vilja ha den som ungdomsbil. Men motorljudet i filmerna kändes mesigt. Hoppas att det är bättre original. Annars får BMW klämma ner en uppskrämd tolva från 760. Härliga fartresurser och brutal understyrning... Kalle H, du håller stilen ;-D Don't dream it, drive it |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.