AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.363

Larm e60

Al
12
Alex_sf
545ia -04
Jag har en e60 utan fabrikmonterad larm. Kan jag få monterad larm från bmw som går via nyckeln och inte har en egen fjärrkontroll?
Ro
972
Robert J
520dA touring Innovation ed -19
X5 40d F15 Innovation ed -17
Du är mer elle mindre tvungen att montera ett BMW orginal larm om du vill ha larm på den. Det är det nya BUS systemet som gör att man inte kan montera vilket larm som helst.
Al
12
Alex_sf
545ia -04
Tack för svaret Robert. Har du någon idé hur mycket det kostar i bmw? Pratar vi om 5000 eller 15000?
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Alex:
Av ren nyfikenhet, är din bil svensksåld?

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Al
12
Alex_sf
545ia -04
Bilen har jag hämtat från Danmark. När jag valde mellan olika paket trodde jag att det ingick, men det gjorde det tydligen inte.
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Danska bilar är har inte lika mycket utrustning som standard som i Sverige, på grund av de höga avgifterna :-S

Köpte du bilen ny eller?

BMW - Freude Am Fahren

//Simon
Al
12
Alex_sf
545ia -04
Jag beställde bilen från danmark (NY). Hade då en kontakt i BMW som gjorde att jag fick allt för inköpspris. Det lönade sig trots valutaskillnaden och momsen här i sv.
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Jag jobbar inom bilindustrin i DK och vi säljer en del bilar på export. Främst til tyskland!! Då vi har så låga priser på bilarna innan vår skyhöga avgift läggs på :-(

BMW - Freude Am Fahren

//Simon
Al
12
Alex_sf
545ia -04
Jag är själv från Danmark och vet hur det känns att betala 500 000 dkr för en 325 med ingen utrustning alls.. Inte så kul..!!! Stackars de som älskar bilar och bor i DK...
Ro
972
Robert J
520dA touring Innovation ed -19
X5 40d F15 Innovation ed -17
Tyvärr ingen exakt uppgift, kan tänka mig tillvalspriset x2. Blir väl runt 10 eller nåt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.