|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Mvh Danne | |
| fick jag välja skulle det lätt bli en m5:a | |
|
Grymma bilar :-) Mpower |
|
|
Skippar båda och tar en Alpina B5 Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Helt fel bilar att köra strippen på öht...men kul :) (F-n vad V8 låter gott!) | |
| Vem var snabbast?? | |
|
M5: 12,5 E55: 11,7 Flåklypa |
|
|
Har inte M5'an ett effektövertag mot MB? Hur kan detta komma sig? MB bättre?:) |
|
|
MBn hade klistriga däck och kom iväg betydligt bättre än M5an. Sånt gör en evighet i mål. Det man ska titta på är slutfarten men tyvärr var även MBn något snabbare över mållinjen...120 mot 118 mph. Det är ju inte helt otänkbart att E55an var lite påställd...överladdat ni vet. Flåklypa |
|
viobebe |
Hade tagit Mercury Cyclonen utan att tveka, 2 st bilar från 2004-2005, Cyclonen från 1970! = inga BMW eller M-B från 60-70 talet kunde matcha dessa muskel bilar, ändå hängde denna veteranbil på dagens värstingar. Jämför en 3.0 Csi (BMW:s värsting på 70 talet) eller M-B:s värsting 300 SEL 6.3, jänkarna drar ifrån så det visslar om det, europerna var dessutom mycket dyrare, ni får ej glömma att det var jänkarna som startade trenden med muskelbilar... MVH//E |
| Vem bryr sig om vilken som är snabbast rakt fram. ;) | |
|
Javisst, på AP räknas endast tiderna från Ringen ;) |
|
| Det är nya tider nu..Tyskarna käkar jänkare numera..M5,M6mb55AMG,65AMG. | |
viobebe |
Kent: Käkar jänkare? Challenger på "G" likaså Camaro, Hemi motorer, Shelby versioner, nya Corvetten grym även på ringen, behöver jag säga mer? MVH//E |
| Saleen S7... Vill se hur många som käkar den:) | |
|
Saleen S7, Challenger, Camaro.... Dessa bilar skulle få storstryk av min vinterbil Seat Ibiza 1,8. Finns ärligt talat inte många som hänger med upp till 170-180Km/h den är som en Gokart med jättemotor;) //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
jimmy/bmw |
jänkarna läre väl få svårt mot Mercedes-Benz CLK DTM AMG, Mercedes SLR McLaren och Porsche Carrera GT eller :) |
| tror inte man kan enas om vilka som är "bäst" utan jag tror det handlar mer om smak, gillar man jänkare så köper man en sån oavsätt om den är 1min efter en porsche på ringen och vice versa. | |
viobebe |
Harris_85: kunde inte ha sagt det bättre själv. //E |
| e55:an lät inte orginal..är väl trimmad.... visst man kan köpa en amerikansk bil som har så dålig kvalite att allt är sönder redan när bilen är ny och materialen är sämre än i japanska bilar..dessutom går dem bara rakt fram(med undantag nya corvetten)....skulle vara kul o testa enzo,buggati,carrera gt eller liknande mot saleen o andra amerikanska bilar runt bana,,,,ja tror att vi alla vet vem som hade vunnit | |
|
Lätt att glömma är att fantasi bilarna Enzo, Buggati, carrera gt m.m kostar x antal gånger mer än dom amerikanska bilarna som är näst intill uppnårligt för gemene man bara man vill. Mvh Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.