|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har fått problem med min baklucka på min E46 touring, bakluckan glappar å låter "zip" "Zip" (öppnar å låser) samt att belysningen blinkar då och då när den öppnar å stänger sej, är less på detta disco nu :) Den gör samma även om bilen är avstängd men inte om den är låst. Help mee /anders | |
|
Verkar som du har funkt i brytaren för öppning av bakluckan. Titta att gummit över mikrobrytaren är helt. Mvh, Anders Är inte parkeringsplatsens snabbaste karl... |
|
| Måste du väl kunna få fixat på goodwill eller liknande annars får du se till att hitta rost på bakluckan och få hela rasket utbytt mot nytt på garantin. | |
|
Reference... jag har exakt samma fel, har du hittat ngt fel? vet du vilken säkring man kan ta lös till man bytt det trasiga??? |
|
|
Jag har ingen aning alltså, men den borde väll sitta i handskfacket så man får väll ta sig en titt i s-böckerna synd bara att den är på tyska :( hujjjja tobbe_sund hör av dig om du löser felet :) |
|
|
=) hmm tar man bort säkringen så kommer man inte in i bakluckan mer då... kanske det är lättare att skruva loss mikrobrytaren för öppning av bakluckan då istället och titta hur den mår. Jag skulle tippa att den har fukt i sig. Eller så är det kablarna från karossen till bakluckan där isoleringen har gett efter... men det tvivlar jag på. Mvh, Anders Är inte parkeringsplatsens snabbaste karl... |
|
| Pratade med bmw idag, måste troligtvis byta ut hela rutan, 8000kr för den skulle dom ha! billigt, men hur mäter man upp om det är ngt brott i ngn kabel, kablarna är ju bara en typ av film som är klistrad på rutan! | |
|
men det är ju själva koffertluckan som öppnar sej inte bakrutan, den ahr ju en separat öppning, det är ju nått i brytaren där som kärvar =) ska höra med bmw nu.... vad det kommer kosta :) |
|
| Hade du tvättat bilen ngn dag innan det började krångla? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.