|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var denna vacumslang slutar? Nr 8 är det. Länk Har upptäckt att min är spröd som tusan och fick tejpa den lite för när jag kör med farthållaren så rycker det titt som tätt, chansar på att det är därför, dvs att slangen har hål i sig och det blir ett ojämt luftflöde. Men var slutar den så att säga, hålen/sprödheten har jag på slangen precis där den börjar sin resa ut från den runda mojängen(nr 6). Kan jga byta den själv på ngt vis? *BAWORAK* | |
|
Hej ! Jag tror att det är returslangen till tanken. Antingen den eller så tryckslangen (från bränslepumpen). Byt snarast. |
|
|
Äh, jag såg ju sedan att det är vakuumslangen, inte lika allvarligt. Den borde gå in vid plenum någonstans (under insuget). |
|
|
Under insuget? Kan du definiera lite bättre snälla. *BAWORAK* |
|
|
ja den där ska få något vakuum tryck från insuget... borde ju finnas bild på realoem om du kollar på insug //Sången ur sexan är ljuvligare än fågelsång.. |
|
|
Du kan läsa lite om tryckregulatorn (på V12) här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| SvanteE tusen tack för länken, nu hittade jag ju detaljerade skissen till min bil jag sökt länge :D :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.