|
|
|
|---|---|
518i slow mobil |
Hur skall man göra? Vad skall man ha för papper till tavlorna? Har någon bild på hur det ser ut+ Hur blir resultatet och hur går man till väga? Många frågor som söker svar! Full gas, jag i extas =) BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
|
Håll ut Slowie! Jag håller just nu på att experimentera med lite olika lösningar. Har scannat och förfinat etc, men har just nu problem att hitta bra papper och skrivare. Personligen skulle jag vilja ha lite gråaktiga tavlor, helst i aluminiumlook! Jag har bl.a. införskaffat självhäftande vit film för skrivare och några "försilvrade" papperssorter (finns på kontorsbutiker, typ Svanströms) samt självhäftande grå aluminiumfolie från BRL. Ska även testa med en vitgrå självhäftande reflexfilm från Clas Ohlsson (ganska dyr, 50 kr/arket). När jag är färdig kommer jag lägga upp dem på hemsidan för nedladdning. Förmodligen blir det några varianter med vit, grå (aluminium?) och "genomskinlig" bakgrund (så att man kan skriva ut på valfritt färgat papper eller på OH-film ;-) Vi får se! Just nu är det dock lite problem med tid och motivation... (uppslukad av jobb) Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.