|
|
|
|---|---|
| Tjabba köpte en 328 ci e 46 för ca en vecka sen o i den sitter det en cd/mp3 spelare. Bilen har även multifunktions ratt emn det funkar ej till cd. Killen jag köpte bilen av sa att jag måste köpa till någon jäkla pryl men kommer inte ihåg vad han sa att jag skulle köpa för att få skiten o funka. Kan detta stämma att man måste ha någon pryl för o få skiten o funka bara för det är inte orginal cd som sitter där | |
|
Ring och fråga killen vad det var som behövdes? |
|
|
Kan säkert vara så att man får köpa till nåt om det inte är orginal. Har själv multifunktions ratt , men orginal business Cd så det funkar klockrent.... Länk Raymond ----if it ain´t broke don´t try to fix it------- |
|
| Ratten kanske är bytt. Kanske inte satt Multi-ratt tiidgare !? | |
|
Om du tex har en Alpine cd behöver du ett interface som alpine säljer,mao en liten box som kopplas in mellen original kablage i bilen samt utgångar på cd,n. Andra tillverkare har samma system,annars skaffar du en original-cd så fungerar allt direkt. |
|
|
a ja vet ifan varför den inte funkar men jag har en pioneer DEH-P77MP och vill ej montera orginal igen =) Får se om jag löser det |
|
| Har du otur nu så kanske du inte ens har en airbag i ratten.... Det är olika airbag för multiratt och vnalig ratt.... Airbagen för multiratten är inte billig.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.