|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Real Power Jo, jag vet. Men jag är lite petig av mig, speciellt nu när jag begränsat mig till svart :( Jag vet att jag kommer ångra mig om jag köper en annan färg... |
|
|
Kajjan: Det är verkligen inte köparens marknad, du hade helt enkelt bara otur. Bilarna på vårkanten är dock lite mer lättsålda nu än när du startade tråden. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
kajjan du har mejl /Thomas |
|
|
Tack för mailet tussipupp, kul att höra om folk som köpt en fin Ci för normala pengar ;) Länk Den här bilen har jag kollat på länge.. Vad säger experterna? Den saknar ju sportstolar, men jag antar att det går att montera dit i efterhand om jag skulle sakna det alltför mycket? Jag ränkar ändå med att lägga ner ganska många tusen i månaden på den.. har stora planer för m-tech mm :) |
|
|
Jag säger: Den saknar mycket utrustning, xenon, PDC, lucka och sportchassie. Jag ger inte en spänn extra för svensksålt. Fortsätt leta, det är min åsikt. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
735 |
kajjan: Kolla ägarantal samt skick. Tycker bilen verkar sjysst, 2,5-liters motorn är finfin kombo mellan prestanda och förspremie. Har den vart ute länge är det väl prutläge på den. För dryga hundringen borde han ju släppa den för. Du kommer kanske sakna viss utr, men tycker det är ett bra pris iaf, för en e46 coupe. |
|
tycker också att den e mycke fin, De att du planerar o lägga många tusingar i månaden på den. kommer du inte göra hehehe så sa jag också tills jag hade min bil men men tyckte den va mycke fin och bra pris för den. lycka till |
|
|
Okej, jag ska faktiskt åka och kolla på den om några dagar, den har haft två ägare. Han har gjort M-test och åtgärdat alla felen i veckan. 108´, låter det rimligt? Finns inga sommardäck... Herr Gaspedal: Inget sportchassie.. Var inte det standard på coupen -99? |
|
|
Det är inget läder i den, inga sportstolar, inget xenon. Den saknar en hel del. Det är du som ska tycka om det iofs, men kan du vara utan dessa saker? Jag skulle inte kunna det om man nu ska köpa en bil i denna klass. Den lär vara svårsåld utan de saker jag räknade upp, jag vet själv hur jag letade. Bilar utan denna utrustning tittade jag inte ens på. Lucka är jag personligen utan åd den stjäl en del takhöjd samt känns ganska onödig överlag. Bara några små tankar från min sida. /Anton |
|
|
Tjena Kajjan... Hoppas det går bra med sökandet. Om du kan tänka dig att välja en annan färg finns det kalas fina bilar åt dig. Svart blir lätt repigt och smutsigt, svårt att hålla efter är det också ;) Svenskålt tycker jag du ska se som en enorm fördel, jag jobbar som bilsäljare och de har ett högre värde i kundernas ögon.! Här har du en med M-sport fronet, och fälgarna, en modern coupe för en vettigt pris. ! Lycka till.! Länk |
|
|
kajjan har redan haft en E46 och sålt den redan så du e lite för sent ute lecarousel :) // M.v.h. Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.