AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
804

Uppgradering av Ljud och Bild för E90!

Har några frågor ang uppgradering av ljud/bild. Som vissa av er vet så har jag beställt en E90 325i. Jag sparade dock in på några saker såsom den dyraste ljudanläggningen (logic 7) och TV via navven. Nu till mina frågor.

Ni som har BMW Professional...är ni nöjda? Om inte, kan man uppgradera ljudsystemet från BMW Pro till ett rimligt pris? (behöver inte vara just logic7). Eller skulle det medföra för stora komplikationer?

Finns det någon med erfarenhet av TV-systemet till E90? Skulle gärna vilja veta eventuella fördelar och nackdelar med detta (förutom det faktum att TV:n bara går igång när bilen står stilla). Har övergången till det digitala nätet någon inverkan? Vilka kanaler får man in?

Det vart mycket nu...vore tacksam för alla svar jag kan få :)

Ha de gott folks!
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Sök på forum!
André jo jag vet, jag var lite lat av mig nu :) har dock sökt en hel del tidigare och har gått igenom många olika trådar. Svaren man söker finns ofta inbakade långt in i trådarna, så jag tänkte vara jobbig och lägga upp en tråd om ljud/bild för att få direkta och framförallt lite mer uppdaterade svar.

De flesta trådar handlar ändå om problem med bilen eller styling så kanske är det bra med en diskussion om detta som omväxling, så folk kan dela med sig av sina nya erfarenheter.

Tack för mig.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.