|
|
|
|---|---|
|
Ok, detta är ett rätt meningslöst inlägg..men ändå :) Sålde min bil i lördags (med en tår i ögat...) det var en 320d -99, 25600 mil, svensksåld, komfortpaket, dieselvärmare mm. Bilen var i ett mycket fint skick och gick som en klocka, jag köpte bilen för ganska precis ett år sen för 87 000, då hade den gått 22000 mil, har alltså kört den i ett år och ca 3500 mil..vad tror ni att jag fick för bilen? | |
|
73' ___ //Ulf |
|
|
83K ///Foppa |
|
|
Jag antar att du fick mer för bilen än vad du räknade med ;-) Jag gissar på 79kkr...hur var responsen förresten, tog det lång tid att få den såld? |
|
|
77500 sw |
|
|
Kristoffer_L: Nej, jag fick tyvärr inte mer än vad jag räknat med :-/ 77 000 släppte jag den för. Jag började annonsera i mitten på november..då med ett rätt högt pris..konstigt nog fick jag rätt många svar redan då, ingen som svalde hela betet tyvärr, hehe Tror att jag skulle kunna fått lite mer med en annonssväng till (nybes + lägre pris) men det fanns inte tid/ork till det i dagsläget. Kan väl utse Wadstedt79 till segrare av tävlingen, en 5-hundring ifrån är bra gissat :) |
|
|
Eftersom du lägger upp tråden så gissar jag 85000-90000. Flåklypa |
|
|
Kul att man inte är helt fel ute då trots att en del blir irriterade när man inte värderar deras bil till vad de själva tycker den är värd. Tycker du fick helt ok betalt då det inte är spec lätt att sälja en långmilare i ett land där folk tycker 15" mil är mycket....... sw |
|
|
ferlin: Vad blir det för ersättare då? //Stenback |
|
| Det törs jag inte säga, hehe..men tyvärr blir det inte en BMW. Blir en kombi modell billig, kommer lägga alla slantar som blir över på att rusta hus. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.