AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.553

Sidor med Bmw-telefoner?

Fr
86
Fredde86
320 Touring -02
Finns det nån/några sidor där det står bmws/motorolas modellnamn på deras telefoner?

Eller finns det någon som kan tala om för mej hur man ser vad man har för modell på telefonen?

//Fredde
Fr
86
Fredde86
320 Touring -02
Ingen som vet??

//Fredde
se
661
seb_540
328i M F30
Undrar litet själv, det är väl specifika motorola modeller gjorda för bmw, i din bils utrustningslista står det vilken kod ditt tele paket har (mitt heter 0628)
Motorola borde väl kunna tala om det.. står det inget på baksidan/under batteriet?

Eller är det det här du söker?

Länk

Fr
86
Fredde86
320 Touring -02
Vart hittar man utrustningslistan då? =S På baksidan står det massor med siffror men jag vet ju inte vad som är vad? Jag är egentligen på jakt efter en instuktionsbok till telefon. Men för att kunna hitta en sån måste jag vet vad den har för modellnamn.. =)

//Fredde
Br
5
Brannmester
320 d -02
søk på ebay. bruk søkeordene motorola og bmw, da vil du få de opp. har selv 1 telefon liggende..
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Fredde86:Under modellguiden/utrustningskoder på denna sida kan du se vad dom olika siffrorna i utrustningslistan står för , utrustningslista på din bil kan du få hos BMW
Fr
86
Fredde86
320 Touring -02
Börjar nästan tror att min telefon inte ska sitta i min bil som standrad.. =S

Brannmester: Har kollat på ebay men inte hittat en sån telefon jag har..

Hewi: Okej.. Tack för det.. :)

//Fredde
Hej
Verkar finnas Nokia 3110,Motorola v3688,v3690,v50 och siemens telefoner.
Min -01:a är förberedd för ovanstående Motorolamodeller.Ingen som råkar ha en över ? då jag tappade min i fredags (Klantigt jag vet).

Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Här har du en till hyffsat pris..

Länk

Mvh Jimmy
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Frithiof: Det är inte säkert att du kan inte stoppa i vilken Motorola som helst utan den skall vara programerad för bruk i BMW , har hört dom som fått det att funka med en "vanlig" mobil men för flera så har det inte gjort det. Tror heller inte att du kan välja mellan V50,v3690 och v3688 utan du måste ha den modellen som handsfreen är gjord för.
Br
5
Brannmester
320 d -02
jeg har motorola i min bil, snakket med bmw her i bergen, de kunne sjekke på dataen hvilken telefon som ble levert med min. så er det bare å kjøpe den etterpå.. :)
Hewi: Mitt telesystem är förberett för Motorola V3690,vilket inte medföljde vid köpet tyvärr. Hittade då en V3688 på Tradera som jag köpte,och den fungerade perfekt ,namn, nummer, sms visades på stereon knapparna på ratten allt funkade. Kan ha haft tur iofs den kan ha suttit i en liknande bil som jag har. Men säg den lycka som varar,då jag slarvade bort nallen efter några veckor...
Jemej: V50 på blocket var redan såld tyvärr.
Ringde Motorola och dom sa att telefonerna (ovan) skall passa i min bil vilket inte hjälper då det inte finns så många beg till salu.Jag får hålla ögonen öppna ifall det dyker upp nån.

Tack alla !

He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Jag har V3690 och forskade lite runt att kunna köpa en V50 och byta till men det jag fick fram pekade på att det inte skulle gå så lätt men jag kanske blev fel informerad.Nu kanske vi blir 2st som får slåss om de V50 mobiler som dyker upp på beg marknaden ;)
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Här finns: Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Dock alla utomlands så det blir till att hoppas på kompabilitet.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.