|
|
|
|---|---|
viobebe |
Har efter mycket om och men bestämt mig att köpa en 323 ti, troligen en 00:a, vet att den är ganska svårsåld, men eftersom jag skall äga bilen ett antal år, så är den saken överstökad, har kollat beståndet i Sverige, och den är minst sagt begränsad.Har hittat 2 st objekt i Tyskland, så troligen blir det köp i veckan, är det några som har 323 ti som kan ge lite tips på saker som man bör tänka på innan köp. Tacksam för svar //Eddy |
viobebe |
Har precis hämtat hem min dröm compact från Tyskland, en 323 Ti-00 Avusblå med komplett M3 optik från fabrik, inklusive 17" Radial fälgar, tyg/mocca inredning, Hamann sportavgas, (låter grymt), kan inte finnas många Avusblåa compacter i Sverige. MVH Eddy |
|
Låter som en trevlig bil... får man fråga vad den gick på? Kanske kanske ska min bil säljas i vår då nåt väldigt ovanligt i BMW-väg kanske är på väg in... men de e svårt å slita sej från 323ti... körglädje i max! lägg upp lite bilder! /Jonas |
|
viobebe |
Azkikr: 9700 EUR, 7800 mil, en äg, håller med dig en riktig rolig bil, Egentligen ville jag ha en M3 E30 igen men eftersom jag ville även ha en bruksbil samtidigt så var 323 ti det bästa alternativet för mig, så jag har inte ångrat mig en sekund.Det roliga med bilen är att folk reagerar på motorljudet, de flesta vekar tro att det endast finns 316/318 compacter. //Eddy |
| Låter som en fin bil du har fått tag på. Bara o gratulera till en väldigt trevlig bil. Ett får i Ulvakläder =) | |
|
viobebe: samma här, har ägt et par M3 E30 och håller dom oerhört högt, men om man måste ha en bruksbil så e 323ti ett bra val. /Jonas |
|
viobebe |
azkikr: Har lagt in lite bilder på compacten som du kan se MVH//Eddy |
|
Det var en snygg bil du har skaffat! Ingen M3 men den kan oxå vara roligt! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| såg väldigt bra ut... bara att gratulera... ska du göra nåt på den?? | |
viobebe |
Tack för att ni gillar den! Jag skall inte göra ngt mer med den, jag tycker den är fulländad nu, det som jag skall byta ut om ngt år är ljuddämparen , sitter en Hamann dämpare på den nu som har suttit på bilen sedan ny, blir ett rostfritt G-Power system! Men ngt jag skulle vilja göra om ekonomi och tid tillåter är att ha en M3 maskin från E46 i, då är den riktigt "fulländad!!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.