|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag tycker att e90 är snygg men inte snyggare än e46 med m-paket.När det gäller coupè då behöver vi inte ens diskutera det ;) | |
|
den här såg ju itne så dålig ut Länk baken är ju helt omgjord jämfört med e90 |
|
Njuren |
Bakdelen på den sista bilden påminner om AudiA4 eller MB E kombi? BMW - i nöd och lust? |
| Phoppade bilder är verkligen usla. Oavsett om de är välgjorda. | |
| bmw borde ju visa modellen snart med tanke på att den ska börja säljas inom kort | |
| Rammstein, på vilket sätt är shoppade bil-bilder usla? gör en bättre själv? | |
|
graFFE -> Nej poängen är att jag inte vill göra det, dels för att det är extremt sällan det inte syns (eller rentav är alldeles uppenbart), dels för att de oftast inte har nåt med slutprodukten att göra. Om folk vill drömma eller visa upp sina kunskaper i Photoshop är nåt annat, det får de väldigt gärna göra och jag har inget emot att titta på dem. Men jag har ännu inte sett nåt som imponerar. |
|
|
Jaha okej, då fattar jag =) Jag har photoshoppad en del själv, men inte för att jag drömmer om bilen, utan för att det ibland kan va skojj med programmet photoshop: Länk Länk |
|
| Länk här är en till bild bakifrån på den nya coupen | |
| Länk här är en till bild bakifrån på den nya coupen | |
| Oops den såg INTE photoshoppad ut! Då verkar ryktena vara sanna med bakljusen. Är glatt överraskad, känns som om det var länge sen jag fick säga det om en ny BMW. Nu får vi se hur resten av bilen kommer se ut! | |
| Blandning av SAAB 9-3 SS och Volvo C70.... *ryser* | |
Njuren |
Får vibbar av AUDI a4 på jerrys sista bil ang baklysen? |
|
Detta skall tydligen vara 1-serie cab :S Länk Länk Mer info Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.