|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Njuren |
Länk BMW - i nöd och lust? |
| Snälla du, det är sedan länge känt att två-dörrarsvarianterna av 3-serien INTE kommer att heta 4-serien och det står ju t o m i artikeln... | |
| den ser väldigt snygg ut från sidan... | |
| Jerry - Det är samma bil som du INTE tyckte om i denna tråd: Länk | |
| två, fyra och nio. Vilken får vi se först? ;) | |
Njuren |
Oj hur kan jag missat det? BMW - i nöd och lust? |
|
förstår inte varför dom ska krångla till det med alla serien! Måste det bli så många? Varför inte bara kalla den för 3-serien ändå? MvH Bmw 4-ever |
|
|
peter78w; 4>3 --> "Motiverat" med högre marginaler på en 4-serie. (Jämför Volvo S40/V50) |
|
|
Sani : 4>3 --> "Motiverat" med högre marginaler på en 4-serie. (Jämför Volvo S40/V50) S40 är ju sedan och V50 kombi. Bmw har väl touring istället för att ändra siffrorna. |
|
| Anders N.. jag skrev att den var snygg från sidan men har inte sagt vad ja tycker om resten av bilen i denna tråd... | |
| bmw_jerry hahahahaha :D | |
|
ExHonda; du missar min poäng: Man kan ta ut ett mervärde för V50 pga den "högre" nomenklaturen, även om tillverkningskostnaden per bil kanske inte är så mycket högre. Likaså skulle man kunna ta ut en högre marginal med en BMW-coupé som heter 4-serien, än en 3-serie dito... |
|
| rightnow...det är ju som med e90..den ser snygg ut framifrån och från sidan men bakifrån är det en katastrof...hoppas inte dem gör samma misstag me coupen | |
| bmw-jerry, håller med dig fullständigt, ska det vara så svårt med lite ny-klassiska linjer som skulle ge E90 vad den behöver, personlighet och karisma, med dagens bakände är den intetsägande och tråkig och skulle lika gärna kunna vara en corolla eller någon annan ful och äcklig massmodell som japanerna ideligen spottar ur sig. Betydligt fler borde anmärka på detta än de responser man hittils sett. | |
|
"Betydligt fler borde anmärka på detta än de responser man hittils sett." ?? Då drar jag till med: Betydligt fler borde skänka mig pengar. |
|
| FRIFART -> Men snälla du, smak och tycke är olika, kan du inte acceptera det och gå vidare med ditt liv? | |
|
e90: Länk Corolla: Länk Så var åtminstone den frågan avgjord :-D |
|
|
Rammstein: Du kan ju likagärna länka till en bild på en E46 och en Mitsubishi Carisma som nån gjort i en gammal tråd här... Keep Your Distance! |
|
|
jag hejar på bmw_jerry och frifart, e90's bakände är äckligt lik grannens avensis, ser ut som ingenjörerna i München har använt lite hederlig copypaste :P |
|
|
Clubsport -> Ja, med ungefär samma effekt. andreas87 -> Du skämtar va? Länk |
|
| Tycker E90 är klart snyggare på alla vis än E46 ingen snack om saken om har den smaken :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.