|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| Undrar också vad som hände med originaldelarna. Finns de att köpa någon annan stans till lägre priser än hos BMW. | |
| Många turer kring denna firma. Fungerar den överhuvudtaget? | |
|
Har Ragemannen fått delarna ännu? MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
Ragemannen |
nä du broder inget ännu BMWholic |
|
Hej Alla verkar väldigt insatta i det här, så här kommer kollinumret jag fick från företaget som skall skicka delarna som Ragemannen väntar på: CP 051 134 032 US. Skickades med www.usps.com den 06/10/18. Håller på att kolla upp statusen då leverantören inte vill/har tid/lust eller vad det nu är... Skall uppdatera tråden när jag vet lite mer. Mvh www.stylabilen.se |
|
|
BMW originaldelarna kommer upp inom kort...alla delar kan fortfarande beställas, vill bara göra sidan lite snyggare/andra bilder Mvh www.stylabilen.se |
|
Ragemannen |
Msn har ju många vänner och en del av dom bästa huserar flitigt här :D |
|
Paketet finns tydligen på arlanda...väntar med spänning... |
|
Ragemannen |
Ja fan nu börjar det dra ihop sig har december ut på mig att besiktiga bilen.... BMWholic |
|
Det är pateriskt...det är det tredje mailet han skickar med samma svar... Shit:( It should be there this week. üm.nitza inc. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| Ursäkta felstavningen... | |
|
Ragemannen Jag skickar paketet imorgon bitti. Hoppas det löser sig Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
Ragemannen |
kanon ! fan nu blir jag glad :) BMWholic |
Selin |
Hej! Nu är det över 1år sedan jag köpte mina saker från stylabilen.se och jag måste säga jag är helt nöjd. Visst det tog lite tid innan jag fick mina saker från Razvan men vad fan han var ju på semester när jag beställde och endå fick han till det. Bra jobbet säger jag! Så ni kan med lugn och ro beställa av stylabilen.se. /Selin |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.