|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Hej Vänligen skicka alla klagomål/frågor/kompensationsfrågor via powerpost. Tack på förhand Mvh Razvan |
|
|
har svårt att tro att stylabilen.se skulle ignorera en kund i 6 månader. Något ligger nog bakom. Jag har själv lite problem som jag hoppas löser sig nu i veckan. Razvan och hans bror gör allt de kan. Man kan inte förvänta sig att ett litet företag med så många kunder (antar jag) skall kunna sköta allt lika snabbt som man skulle vilja många gånger. Blir det strul så brukar de vara väldigt tillmötesgående och ofta på något sätt kompensera det hela. Att ha semesterstängt i 2månader är enl. mig oacceptabelt. Speciellt när man har kunder som väntar och som har problem. Jag är en av dem som har väntat i över 2 månader nu. Men det är inte vårt problem som konsumenter utan det är företagets problem, det är de som skall ställa saker och ting tillrätta med varje enskild kund. Hoppas det löser sig för alla här. Stylabilen är väldigt seriösa och istället för att bara klaga kan man väll skriva några schyssta rader istället och ta problemen via mail, telefon eller powerpost. Jag är en väldigt nöjd kund och kommer förbli det om det löser sig med mina grejjer :) Vilket jag är säker på att det gör. Jobba på nu stylabilen! :) /Jimmy |
|
Ragemannen |
Inget att tro, det är fakta, Razvan det börjar bli svårt och sitta och inte gnälla sönder din rörelse då jag både mailat, skickat PM här och försökt nå dig på samtliga telefon nummer utan att du återkopplar till mig. Jag vill att mina lyktor skall fungera som det är tänkt. BMWholic |
|
Jimmye: Du är lite motsägelsefull i ditt inlägg. Först så skriver du att du tycker att det är oacceptabelt med 2 månaders semesterstängt för ett företag. Sen skriver du att det är ett väldigt seriöst företag? Jag får inte det att gå ihop. Vad jag har förstått så fanns det anledningar till den långa "semestern", men det hade ju dock på ett seriöst företag meddelat på hemsidan. Att bara plocka bort telefonnummer och mail från hemsidan för att man tröttnat på arga kunder som ringer och vill ha sina saker är inte rätt väg att gå. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
J.dredd. Jag säger inte att det är oseriöst, bara att det är oacceptabelt med en sådan semster. Ett misstag som de inte kommer at göra om igen, förmodligen. Alltså för att summera, det är mänskligt att fela. Behöver inte betyda att de är oseriösa. Förstår du nu? Mvh: Jimmy |
|
Ragemannen |
Med tanke på hur jag behandlats kan man ju undra eller? BMWholic |
| Har också mailat frågor men inte fått något svar. Känns seriöst | |
|
Hur har det gått för alla? Ragemannen? MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
Ragemannen |
Jag har fått information om att prylarna är på väg från USA och jag borde ha dessa i veckan som kommer. BMWholic |
|
Jag har fått allt jag skulle ha! Min bil Länk |
|
Ragemannen |
skickat två pm inge svar alls som vanligt, nu är det två ringar paj :( vilket jävla skit köp bmw orginal i stället då får ni säkert service också. BMWholic |
Ragemannen |
Ännu inga ringar levererade! BMWholic |
|
Alla tror att det är så enkelt: Here goes: "Sent: Wednesday, September 06, 2006 4:33 PM Subject: RE: Projektor 39 on Friday they will all reship." ">Subject: RE: Projektor 39 >Date: Wed, 13 Sep 2006 13:14:12 -0700 > >Shipping tomorrow. A little slow." ">Subject: RE: Projektor 39 >Date: Mon, 18 Sep 2006 07:30:58 -0700 > >Later today no problem." "Sent: Wednesday, September 20, 2006 4:11 PM Subject: RE: Projektor 39 We're slammed - I'm building them. I just have to get them shipped via our postal system which won't let me ship using our regular boxes. It's touchy with those idiots." "Sent: Thursday, September 21, 2006 4:25 PM Subject: RE: Projektor 39 Sigh, I'll do it today, my guys are all back" "Sent: Monday, September 25, 2006 4:35 PM Subject: RE: Projektor 39 I'll have it tomorrow. I'm sorry. We are just not doing well lately for you." "Sent: Tuesday, September 26, 2006 5:05 PM Subject: RE: Projektor 39 No, it's got to be built, then packed, then send." "Sent: Tuesday, September 26, 2006 7:27 PM Subject: RE: Projektor 39 I will do that today as fast as I can." "Sent: Thursday, September 28, 2006 4:23 PM Subject: RE: Projektor 39 Yes, it's getting picked up today. You should get them on Monday." Var god...några av mailen, jag har fler på min Hotmail ifall ni tycker det här är bra läsning...Vissa kanske tror att vi dröjer för att vi tycker om sådana trådar där vi tappar kunder Mvh |
|
|
Och såklart dagens: >Subject: Projektor 39 >Date: Mon, 2 Oct 2006 00:28:12 -0700 > >I lost your card to charge. Headlights are ready. Please either do paypal >or >give me the CC again, I can't find it Mvh |
|
|
Kanske dags att se över leverantörerna lite? // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Och det är inte företaget i USA som får ta sk...n utan det är jag, jag "måste" kompensera kunderna och försvara mig på forumen...men men, det är väl sånt som händer Mvh |
|
|
Så är det att driva en firma. Att du är omöjligt att få tag på har ju ingenting med dina leverantörer att göra... MVH Christofer |
|
Ragemannen |
Då är jag med på noterna då jag själv drivit företag i 5-6 år så vet jag hur det kan vara det bästa för att inte själv få skit vilket nu hänt men som säkert går att reparera är att se till och vara tillgänglig, informera kunderna och svara på mail då slipper folk lacka ur och låta fantasin flöda iväg. Jag inväntar dessa ringar och väntar nu tålmodigt igen och hoppas dom kommer innan jag skall besikta bilen. BMWholic |
|
stylabilen har jag bra uppfattning om, beställde en uppsättning RH fälgar genom dom och jag vart mycket nöjd med allt. Ringa är alltid bäst. mvh/Jens |
|
|
Razvan: Varför försvann Bmw orginaldelar från sidan? Grymt synd tycker jag. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.