AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
14.440

Ang. Stylabilen.se

Sida 2 av 5
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
WGiant
Ja, vi kommer att ta in dessa vid nästa leverans, som sagt vi ber om ursäkt för det inträffade.
Mvh

www.stylabilen.se
se
661
seb_540
328i M F30
stylakärran är bra, inget snack om saken. Sen att man kan hitta samma grejor billigare på tyska ebay är en annan sak, men klart bekvämare att handla hemmavid. Tummen upp!
Jag gjorde en beställning förra veckan på One Block strålkastarna, innebär det att strålkastarna som syns på sidan nu är på väg hit?
Om så är fallet kommer jag returnera dem i väntan på att ni får hem den modell jag trodde att jag beställde.
bm
860
bmw_patricia
BMW 328Ci -00
BMW Z4 3,0Si -07
ursäkta om jag lånar tråden

Razvan: hur går dte med mitt m-paket? la min order för nästan 3 veckor sen :(
Tre veckor är inget hos stylabilen, se det som standard...
bm
860
bmw_patricia
BMW 328Ci -00
BMW Z4 3,0Si -07
Jag fick svaret att det skulle ta ca 2veckor.
Jag fick svar att det skulle ta en dag. ;)
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Det blir fel ibland, det kan jag inte sticka under mattan. Jag kan endast be om ursäkt för det, och tacka för vissa negativa recensioner då dessa hjälper oss att bli bättre i framtiden.

Vi erbjuder också förseningsrabatt till de flesta som väntat länge efter sina varor.
Mvh

www.stylabilen.se
Razvan Terme

Vet du om de One Block lyktorna jag beställde i början av förra veckan är skickade?
Tänkte mest på att de lyktor jag beställde inte längre finns på hemsidan utan är utbytta mot en annan modell. Finns inte den första modellen behöver ni inte göra er besväret att skicka, inte förrens ni fått in den igen.
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Hej
Som jag skrev i mailet som skickades i lördags, vi får troligen in dessa nu på onsdag. Jag mailar när jag vet vilka vi fått in. Det är lite osäkert då våra leverantörer inte uppdaterat sin hemsida.
Mvh

www.stylabilen.se
Razvan Terme

Eftersom jag inte fått något mail i lördags eller någon annan gång för den delen, låt mig föreslå att du skriver här istället. På så sätt kan man vara säker på att meddelandet kommit fram.
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Mmm...Men det blir kanske lite konstigt att skriva fram och tillbaka med Kunder på ett forum.
Mvh

www.stylabilen.se
Razvan: Använd Powerpost funktionen isåfall :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
wendtan
Nice:), tackar för det.

www.stylabilen.se
Visa användare
105
_turbodiesel_
320i M-konverterad -85
dom verkar bra.. funderar på att beställa baklampor samt framlyktor där till min E30..

MVH Gurran, 6a for life!!
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Vi har nu fått en leverans med One Block av den äldre modellen :).
Mvh

www.stylabilen.se
Då får du gärna skicka min order!
Jag skickar en kopia till dig med PowerPost ifall mailsystemet fortfarande bråkas!

Mvh,
Peter
ol
62
olal
Audi A3 2011
Hej,

Jag beställde vita blinkers fram och sido till min E46:a hos stylabilen den 25:e maj. Jag fick svar direkt på mitt mail med beställningen med orden "vi postar dom i morgon". Jag har ännu inte sett röken av dessa, och jag har mailat 2 ggr och frågat vad som pågår.

Nån som vet om dom gått i konkurs eller nåt?
pg_ice
"Nån som vet om dom gått i konkurs eller nåt?"

LOL inte i förrgår men om dom har gått i KK igår eller idag kan jag inte svara på.

Öka nu Razvan! :D

en fråga till Razvan: den där svarta E36an du har i galleriet ser jäkligt brutal ut framifrån.
jag ser att det är nåt som fattas på min bil delvis ögonlock.
den ser lite för snäll ut.
dom där ögonlocken kan du ta hem dom ? och isåfall hur lång är leveranstiden?

Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
olal
Då tar vi det via ett forum igen...
Vi mailade dig:
"Hej
Vi har tyvärr beställt klarglas sidoblinkers istället för vita (mitt misstag) och undrar ifall du vill ha dessa istället för samma pris som vita."

Ditt svar var att skicka samma mail igen med vita blinkers som beställning, det tog vi som ett nej till erbjudandet. Vita får vi in i veckan, pga misstaget drav vi av på priset
Mvh

www.stylabilen.se
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.