AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
14.439

Ang. Stylabilen.se

Sida 1 av 5
Tänkte höra om någon handlat där nyligen.
Jag har mailat till dem, ställt några frågor ang. vissa produkter men inte fått svar.
Det har nu gått en vecka och man kan tycka att ett seriöst företag åtminstånde kollar och besvarar mail?!

Gör man en beställning vill man gärna veta om personerna man handlar av är seriösa eller inte.
Dom är seriösa. Finns massor med information om dom. Testa och använd sök-funktionen.
Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
De är att rekomendera, om du hittar något intresant på deras hemsida...

Beställde en kolfiberljuddämpare av dem till mitt förra projekt(som gick i graven), verkar vara av bra kvalitet. Ställde en massa frågor till dem och de svarade smma dag(via mail).

Jag antar att jag för vänta tills på måndag då och ringa dem, eftersom de uppenbarligen inte svarar på mail.
Jo jag har hört att dem ska vara bra, men tänkte att de kanske har slutat upphöra eller liknade.

Tack iaf!
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Till alla drabbade:
Vi harlite problem med vår server, vi är mitt uppe i att byta server/hemsida (Länk och vissa mail "förloras" på ett eller ett annat sätt. CrashwokZ är inte den första kunden som klagat på att vi inte svarar på mail den sista månaden, tyvärr. Den nuvarande hemsidan har även slutet fungera vid ett par tillfällen och vi ber Alla om ursäkt för det inträffade. Det är inte vår policy att ignorera mail eller telefonsamtal.
Mvh

www.stylabilen.se
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Stylabilen är kanon! Har beställt av dem ett par gånger och alltid blivit nöjd. Har bla köpt coilovers, angeleyes och kolfiberemblem. När jag beställde Coiloversen fick jag även en högtryckstvätt som jag vunnit på nåt sätt..

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
wingard73 du har blivit mutad hörs ju långa vägar ;P (heheh)
Jag har iaf gjort en beställning nu, det gick bra när man ringde!
Får väl skriva en kommentar när jag mottagit varorna, men väntar mig inget annat är bästa kvalité efter vad jag hört! :>
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
fantastiska Z4an: Ja absolut;)

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Ni
86
Nike79
320 E90-06
330Ci E46-01
Kan bara hålla med. Styla bilen e kanon.
Beställde M-paket till E46 och fick delarna snabbt. Jättebra service.
Nike
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Har stylabilen en butik eller besöks adress bor i närheten av eslöv så ..razvan ?
De har sitt lager på Södra Rörumsv. 10 i Höör, man kan där avhämta sina varor istället för att de skickas med posten.
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Flayer
Vi finns i Höör, vi kommer nog att öppna "en butik" i vår. Maila innan du kommer så att vi kan möta upp dig.
Mvh

www.stylabilen.se
Hej! Har en liten fråga om angeleyesen som jag beställde av Stylabilen... är ju nästan 3 veckor sen jag beställde dom, tycker dom borde komma snart..

Hej! Har en liten fråga om angeleyesen som jag beställde av Stylabilen... är ju nästan 3 veckor sen jag beställde dom, tycker dom borde komma snart..

Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Ok razvan låter kanon jag har nära och bra till Höör :)

Länk
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Tobbe_E30_325ik
Vi ber om ursäkt för dröjsmålet.
Dessa skickas ut till dig imorgon med lite avdrag pga förseningen. Vi fick in dessa under eftermiddagen.
Jag är ledsen
Mvh

www.stylabilen.se
Ch
234
ChristofferThell
320i Coupe -92
Jag har varit och hämtat delar i höör av stylabilen, det funkade utmärkt.
Kommer antagligen att göra det snart igen.
När jag ändån är igång och skriver så.
Razvan inte har ni orginal diffusor till 325?
Skulle behöva det eftersom jag tänkt byta slutdämpare till en med twinpipes.
do
641
dobo
BMW 640 GC n55 mhd steg 2+
Har oxå handlat från stylabilen och är helt klart nöjd...
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Jag visste inte var jag skulle posta detta så det fick bli i den här tråden:
I den senaste leveransen av Angel Eyes för BMW E36 har vi mottagit en annan sorts OneBlock strålkastare. Dessa är inte lika strålkastarna som fanns på sidan fram till idag och det kan ha uppfattats som: "Falsk marknadsföring". Det var inte vår mening att detta skulle ske och vill därför be om ursäkt till alla drabbade (ungefär 5 kunder totalt).
Det var inte vår mening att det skulle bli fel.

Mvh
Razvan Terme

www.stylabilen.se
WG
155
WGiant
535 -92
Razvan; dom förra oneblock var betydligt snyggare.. kommer ni ta hem dom igen?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.