|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om det är möjligt att skaffa en reparationshandbok till en E39? JBA | |
|
jadå! Mekonomen har sånna annars kan dom ta hem |
|
|
Har för mig att en eventuell Hanes har diskuterats tidigare, prova med sökfunktionen.. Har hört att en är på väg att ges ut men vet inte om den publicerats än.. |
|
|
>>Länk mvh |
|
|
Tack! Jögen |
|
| Aah! Så den har kommit på svenska nu?! | |
|
Perfekt blir väl bara att inhandla en sådan. /Whalle |
|
|
Alltid finns det nån hake:-( "Behandlar ej 535i, 540i eller M5 med V8 bensinmotor" trist Min bil Länk |
|
|
Vansinning dåligt. finns ju mängder med V8or ute på marknaden och vi som har dem vill gärna meka själva då vi bryr oss om våra bilar. MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
|
Jag har presis köppt bmw orginal repp bok på cd-rom. Där har man all info om alla bmw bilar. |
|
|
Benny 540 Vad kostar den? Har du BMWs art.nr.? Finns det mer info om den på någon sida du kan hänvisa till? MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
| Märkligt om man söker på bokens ISBN nummer 1844253600 så finns detn inte att köpa ännu. Här kan man söka efter bästa pris på böcker hos internetbokhandlare, både i sverige och utomlands. Länk | |
|
Annars finns ju Bentley-böckerna som är rätt O.K. Kostar ca. 1000:- på amazon.com. Freude am fahren |
|
|
Länk Länk Freude am fahren |
|
|
(TCG) Jag köppte dom från england. Frågade på bmw dom ville ha ca 15,000kr för bara rep delen. Finns det någon som är intreserad så kann dom meila mig så skall jag se om jag kann få tag i flera. |
|
|
Benny 540 Vad kostade den i England? MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
|
jag gav ca 5500:- plus frakt. Då är bmw orginal rephandbok till alla bmw bilar även el. Det är bara att skriva in vad du har för fel på bile och programet visar vad du skall fel söka. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.