|
|
|
|---|---|
| Hej, undrar bara om det är någon som har erfarenheter av denna firma? Funderar på att Tefcar behandla bilen där i vår. | |
|
Tjena M-pire. Vart ligger dom? Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| PM Rekond ligger i Nynäshamn, känner du till den firman? Har du fortfarande "nybils glans" efter din Ditec behandling? Du lät dom även smörja in skinn klädseln? Vad kostar det isf.? | |
|
M: ok, inte den firman jag tänkte på, besläktat namn här uppe i väster som pysslar med annat sånt.. Jepp jag har fortfarande nybilsglans. Ska göra första riktiga tvätten nu till helgen med svamp, kommer några rader i dagboken sen. Jepp dom fixade lädret, även lädret för pengar blev dränerad:) Ska erkänna att läderbehandlingen fick jag som muta:) Tror den kostar 2-300 annars. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Och så har Asken varit igång igen... Den killen har många läder. I bilen (brunt snyggt som fan) plånboken samt MUNLÄDER...... Mvh. Micke Olsson |
|
|
Micke: se inte så nykter ut....Och visst måste man använda sina orala förmågor till något?:) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Asken: Sant. Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.