|
|
|
|---|---|
|
Tja. vart köper man reservdelar billigast till bmw. ex. bromsbelägg till en e39. ? | |
|
I många fall hos BMW faktiskt... Meka eller Mekonomen kan ju vara andra alternativ. Ibland måste man fråga sig: Skall det vara billigt eller bra? De bilar som du har i dina användaruppgifter tillhör inte de billigaste varken i inköp eller drift, det vore synd att inte ge dom det underhåll osv som de förtjänar. Att skaffa t.ex en M-bil och inte räkna med kostnader är att köra huvudet i sanden, hoppas du förstår vad jag menar...) FP |
|
|
Denna kedjan brukar ligga bra till prismässigt på en del saker>>Länk mvh |
|
|
www.bildelsimporten.nu www.motornord.se |
|
|
Autoexperten? Nja..... Iaf i Borås har jag fått fel delar... BMW eller mekonomen... |
|
|
har man en m modell ska man alltid köpa orginal grejjer annars blir det ju ingen m till slut om man köper annat skit !! köp orginal på din bmw verkstad säger jag MVh // Mange |
|
| Jo till M bilar ska man nog satsa på kvalité, då är det bl.a. bmw som gäller, men även bildelsimporten och motornord har en del likvärdiga produkter | |
| Ja det jag har köpt på motor nord håller bra kvalite och är ofta samma som bmw. jävligt bra service har dom med saknades muyttrar för mig till spinellederna när jag beställde till min 540 e39 ringde direkt 2 dagar senare kom 2 muttrar i brevlådan | |
| tack för alla tips :) | |
| www.motornord.se MotorNord var billligast :) men det står inte vad frakten kostar | |
|
Bosniern: Hittade en sida med fraktpriser från motornord. Länk //Roffa |
|
| tackar roffa mvh | |
|
Ett medlemsskap i BMW Club Schweden ger rabatt (5-12%) hos ett antal BMW-handlare. Länk __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Tycker nog att man kan satsa på kvalite hela tiden men det får var och en själv bestämma Bimmer |
|
|
God Morgon I Danmark finns en mycket kompetent firma, som även skickar till Sverige Länk //Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.