|
|
|
|---|---|
325_e30 |
hallå. Någon som vet vad man ska ha För Trim kam till en Bmw e30 i 87a, Till för månligt pris, Tänkte Sätta i ett Chipp med. Tänkte sätta på en 2,5 Tums hela vägen med, Bilen är Helt original i övrigt, Vad skulle du Gissa på o komma upp i Hk? T Bmw For Life |
| 180 om du har tur.. | |
325_e30 |
Kan Tänka mig det med, men vet någon var man får tag i Chipp till bra priser samma För kam o 2,5 tums!?= tittat runt lite här på nätet men inte funnit något så där intressant!! Man kanske ska porta Toppen med, i detta fallet? Bmw For Life |
|
Om du ska porta så ska du nog svetsa toppen också. Sedan tillkommer planing. Så slutnotan för det blir väll en 6-7 tusen. kam kan du köpa på www.pure-pf.com chip kan du köpa på www.itsfun.nu |
|
325_e30 |
vet du någon som portar i plnanr i skåne??? Bmw For Life |
|
Varför ska han svetsa toppen ? Han ska ju inte precis turboladda eller öka kompet radikalt.... Är det inte bättre att åka till någon som är duktig på att mappa, och låta honom mappa efter just den aktuella motorns förutsättningar än att köpa ett "chip" på postorder !? |
|
|
Håller med Bistec tillfullo! Efter att ha sett en kompis Clio Sport bromsas hos TS-motor med ett färdigt "postorderchip" och sedan se skillnaden med en riktig mapp så har jag tappat allt förtroende för "färdiga chip". /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
325_e30 |
Vad menas med mappa? Finns det någon bra i skåne som Gör det? Bmw For Life |
|
www.topplocksverkstan.se Erland Cox han e grymt duktig ring efter 8 på kvällen dock |
|
| jag menade svetsning och porting av toppen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.