|
|
|
|---|---|
|
Länk ett ord....WOW | |
|
Tyvärr har den inte den "riktiga" M3-motorn men självklart en ovanlig och häftig modell. Mvh Johan |
|
| som jiie säger så är det itne den riktiga m3-motorn samt så e bakvingen alldelles för ful | |
|
Det där är USA-marknadens m3gt... Keep up the good work! |
|
modano |
är det ingen "riktig" M3-motor? hm.. hur lyder motiveringen? |
|
Precis som sagt är det USA modellen av M3GT, dock gick dom lite längre där och plockade ur A/C och diverse för att få den lättare. Motorn är ingen egentlig "S" motor utan en vanlig M50 som är strokad till 3 liter samt jobbat lite med i toppen och andra kammar, effekten var 240hk i både 3.0 och 3.2 (som var en strokad M52) Vingen är dock samma som på GT'n _______ //Niklas |
|
| nej det är inte gt vingen...gt vingen är mycket lägre...jag tror att denna är från dinan | |
|
Det är en gt-vinge med höjningarna som gick att beställa från bmw-motorsport. Om du tittar så ser du att det är "mellanlägg" som flyttar upp övre vingplanet. Keep up the good work! |
|
| jo det är som du säger men jag menade att det itne var samma som gt-vingen i utseendet... hursomhellst så var vingen ful | |
|
Skitcool bil! Synd att den inte har S50 :-( Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| motorn ser ut likadan som i min förra 325a! inte som en m3 motor alla fall! | |
|
Skit samma - man köper ju inte denna bilen för att vara snabbast? Någonting säger mig att man inte är en bromskloss på vägarna/banorna med denna heller... Väldigt åtråvärd bil, i (vad som verkar) fint skick: Vill ha! |
|
|
Riktigt trevlig bil men jag hade nog ändå haft en GT i samma skick. Ovanligheten räcker inte riktigt för att kompensera svagare motor tycker jag. Ska bli spännande att se vad den slutar på =) M3:an avställd 20051028, 77871 km - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.