|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni, jag har utmanat min lumpen polare :) Vad är skillnaden med Economy knappen eller Sportknappen inne? Bmw hell yeah! | |
| Jag tror att du blir piskad av Volvon! Ska du rejsa så ska du nog ha sportknappen intryckt, det brukar innebära att bilen växlar lite aggresivare och drar ut mer på växlarna än med ekonomiknappen intryckt. | |
| Jag piskar t4 med min men min e en 328 med lite lull lull. :D manuell dessutom. | |
|
Du får riktigt rejält med storpisk av Volvon! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
,,,japp. Du kommer nog få redigt med pisk. 2.0T är riktigt pigg. Den har iaf 160hp, och dem kommer väl vid 2500rpm, och bilen är väl lättare? och en atomat är väl inte föredra, specielt så tar väl atomaten en del viktig effekt. ,,,men iaf, Lycka till, du lär behöva den! |
|
| Din bil gör 0-100 på 10,6s medan s40 2.0T gör det på 8,5s alltså 2,1s snabbare upp till 100kh.Han måste verkligen vara kass förare för att du ska ha någon schans att vinna. Lycka till | |
|
Haha, får väl distrahera honom på nåt sätt ;) Göra fingret åt honom haha! Aja det är alltid kul att racea iallafall :) Bmw hell yeah! |
|
| "chans" ska det stå | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.