|
|
|
|---|---|
|
Hittade den här på nätet..... Länk | |
| häftig,häftigt pris med! | |
|
Om det nu är en ex grupp 2 2800CS inkl m52 maskinen så....drägel drägel!! Detta är def inte något direkt saftigt pris om det stämmer..även om hon måste gås igenom helt innan hon kan rejsas med igen /Pelle |
|
|
Nu har nog min dator rökt nåt olämpligt... Jag ser ingen länk? En trimmad traktor är fortfarande en traktor |
|
| Clintan: här e länken: Länk | |
| Det är min dator som har tappat bort nåt, ser ingen länk nu heller.. Får uppdatera grejerna å kika igen sen.. =) | |
|
Då testar vi så här http: / / kopochsalj.eniro.se/query?what=gti_info&ad_id=B9160979&partnerid=KelkooKS&tduid=6a8445f63ebe4f555a361414cdf6ea01 |
|
| Tack =) Den som ändå hade haft pengar som gräs... | |
| Nu är jag inte insatt i racingens värld (ännu) men inte sitter det väl en M52 i den?? | |
|
Bimmer: Var du tvungen att lägga in länken? Är ju grymt sugen.. =) Det gäller bara att starta ett lönsamt företag.. ;) |
|
| Det är inte samma maskin som den där klena historian som bla sitter i e36an..utan en något trevligare maskin dvs m52/1 med ett ganska så trevligt borr/slag på 89,15 x 80,0, enkel överliggande kamaxel, Kugelfischer insprutning! Om nu hon har kvar sin grupp 2 maskin | |
|
Pelle: aha, jag trodde att M52 var en ung produkt.. =) Det var bättre förr har jag hört.. En trimmad traktor är fortfarande en traktor |
|
|
Lite o.t i fyllan.. Är han tvungen att skriva att den är trimmad? De som säljer den verkar ju inte ha en aning om nånting iofs... En trimmad traktor är fortfarande en traktor |
|
|
På den gamla goda tiden.. Länk Håkan |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Härlig länk Håkan02! Väcker härliga minnen från 70-talet. Det lät även lite mer om racebilarna "på den gamla goda tiden". Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Ja det var klart coolare , inte så mycket vingar och tjaffs. Tycker det ser ut som Niki Lauda på en bild lätt avslappnad mot en Alpinahuv. Håkan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.