|
|
|
|---|---|
|
Då var det dax att presentera Inbjudan till Norrträffen 2006 Passa på att besöka Norrland för en helg i gemenskapens tecken. Möta vänner med samma intresse och kärlek till Bmw. Info finns på Länk Mvh Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk | |
|
Norrträffen går av stapeln den 10-11 juni Norrträffen är bmw klubbens Nord sektions huvudträff som har över 10 år traditioner. I år är den lagdpå två orter, Vindeln/Åmsele. Vi startar träffen nere på kvarn området i Vindeln, för att senare köra i konvoj upp till Åmsele flygfält. Där kommer vi att genomföra några enklare kör övningar, ha utställning och äta lunch. När dagen går mot kväll åker vi tillbaka till Vindeln och äter en buffe och genom för prisutdelning. Mer info finns på bmw klubbens hemsida Länk Mvh Fredrik Markusson Träffansvarig Bmwcs Nord BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
|
Tänkte bara komplettera med uppgiften om att första Norrträffen hölls 1990 vilket innebär att detta blir det 16: e året i rad som träffen ordnas. Om jag inte missminner mig så är deltagarrekordet 57 bilar (år 2004). Kan vi slå det i år? Kanske - förutsättningarna finns! M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 5396 |
|
|
16e året i rad, det är tungt. :) Min M3 Länk BMW CS Nord #6028 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.