|
|
|
|---|---|
|
Bromsbedalen tar långt ner, trampar jag en gång till så tar den högre upp. Det är inte luft i systemet. Vad tror ni, är det huvudcylindern eller kan det vara någon tidigare ägare som har monterat några skitbelägg typ biltema? | |
|
Tycker det låter som om det kan va luft i systemet.... Billy B10 , Alpina CS Länk |
|
| det är ingen större skillnad på beläggen var man än köper dom!så länge man inte kör racing går det lika bra med biltema,låter lite som luft i systemet ändå,vad har du för bromsservo på din bil,vaccum eller hydraliskt? | |
| Jag har vacumservo på min bil. Jag har testat luft två gånger runt om och det är inte en gnutta luft i systemet. Och bilen har varit så här sen jag köpte den så det har inte blivit värre pedalen har alltid tagit halvvägs ner första gången man trampar. | |
| kanske lite klurigt att lufta när där är abs på bilen,tycker själv jag har haft problem i bland,annars kanske bromsen skall kännas så?nån annan här med likadan bil!? | |
| Jag har testat både att trycksätta systemet och det traditionella sättet med en kompis som pumpar på pedalen. Nej, det är inte normalt, har haft en 540 innan. Men det är precis samma symptom som om det hade varit luft. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.