AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.546

Vad är detta för spoiler. BMW E39

Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Länk

Någon som vet?
Blev lite sugen då jag såg den

Min bil
Länk
Vet ej, men för att vara en icke original spoiler så var den väldigt diskret. Snygg.

Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Det tyckte jag med, såg den, slängde upp kameran o sköt genom fönstret i farten.

Skulle kunna tänka mej en sån på min bil.

mvh
Göran

Min bil
Länk
Mr
91
Mr Bean
330ciM -04 E-46
Här utanför står det en SAAB 9000 som har en liknande vinge....har dock ej bromsljus.
Tycket också den ser bra ut.....

Stone
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Ser ut som någon typ av orginalvinge tycker jag har sett den innan. Tyckte inte den var så snygg men smaken e som baken.

Länk
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Ja, troligen är det någon originalspoiler, såg den på en annan E39 utanför vår lokala BMW handlare idag.

Min bil
Länk
Visa användare
1.400
grodan kermit
540iam -02
M Sportfahrwerk II
Hej hopp.

Jodå, visst är det en original spoiler. Den är en komplettering till Aerodynamikpaketet till E39. Finns i tillbehörskatalogen för E39 (jag hämtade den hos min närmaste Bmw-mek). Tyvärr så finns det ingen prisuppgift i katalogen, är ngn miss på just den spoilern. Tyckte själv att den var mycket diskret till skillnad från skrikiga, fläskiga Hamann, Ac Schnitzer m.fl. spoilers. Men det är klart smaken är som baken.....:)

Vh/Kermit.
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Det var det som fick mej att fastna för den, dom flesta andra är som grodan kermit säjer lite för fläskiga.
Den här passar bättre till E39 stilen "tycker jag"
får väl se om man hittar en till bra pris, annars får det nog bli en M5 läpp

mvh
Göran

Min bil
Länk
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
m5 läppen är snyggast.
Visa användare
1.400
grodan kermit
540iam -02
M Sportfahrwerk II
Forry: En M5 spoiler grundlackerad kostar c:a 1200 sek på Bmw + klisterband á 85 sek. Eftersom jag har M-paket på min så siter det en M5 spoiler bak fabriksmonterad :) Tycker den är alldeles lagom....

Vh/Kermit
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Ja, det börjar nog luta mer åt det hållet, den är snygg den läppen.

mvh
Göran
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.