|
|
|
|---|---|
|
Vilken takspoiler ska man välja till en imolaröd, lackad i samma färg eller i karbon? Gärna lite tips till bilar med andra exteriörfärger oxå (lackad eller karbon). | |
|
Ifall du skall köra kolfiber så tycker jag du skall ha lite annat på bilen som är kolfiber eller kolfiber-look. Emblem, grill, difuser...bara en tanke... Mvh www.stylabilen.se |
|
| speglar i kolfiber är snyggt som bara den...vad är det för färg på din bil föresten?? | |
|
Endast äkta kolfiber man bör aplicera på en m5:a. Jag hade nog kört på m5 läppen på bakluckan i äktakolfiber. Handtagen. mm. Länk |
|
|
Lackad...hade din bil varit mörk i färgen (Carbonsvart eller nån annan mörk färg) skulle det se bra ut med kolfiber exteriört...Tror det skulle "synas" för mycket på din röda bil för att det ska se cleant ut... |
|
|
Har valt & beställt takvinge i karbon. Ni kommer att se bilder när jag har den på bilen. |
|
| Bilder finns nu på M5Board.com "gallery" | |
|
Länk till bilder: Länk Länk Länk Länk |
|
|
Ledsen att säga de,men tror de hade vart snyggare med en lackad...men de är ju absolut inte fult,bara att de sticker ut ganska mycket mot bilens övriga detaljer... Måste ju va ärlig,och hoppas de uppskattas på rätt sätt. Men men,huvesaken är ju att du är nöjd... |
|
|
Går ju trots allt att lacka kolfiber också om man vill det =) /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.