|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Är lite nyfiken på vad en E36 Compact är värd, en 99:a Rostfri Mkt bra skick 16500 mil Svensksåld, 2 tidigare ägare. Komfortpaket med larm, cd, elvärme i stolar Jag gissar på 55', vad tycker ni? | |
| Jag gissar på lite mindre... Svårt att säga men 45 -50. | |
| Med automat... | |
Njuren |
Det är ju rätt bra pris om man jämför med en bilhandlare i skåne som värderade min bil till 60 lax enligt "listan" :-/ sa inte ens hejdå när jag gick. BMW - i nöd och lust? |
| Njuren, 60k lät väldigt lågt, hur långt har den gått? Har den komfortpkt eller motsvarande? | |
Njuren |
comfort och lifestyle,metalick 8000mil svsåld... har fått mellan allt mellan 60-100 beroende på vilket märke man frågar.alla aukt åf. BMW - i nöd och lust? |
|
Njuren: Har det varit i samband med nyköp eller har du bara velat byta in den? //Stenback |
|
Njuren |
Både nyköp och begköp.På nyköp fick jag som lägst 60 och högsta 100 lakan. Beg mellan 80 - 110 lax. Misstänker inräknad prut/rabbat i vissa affärsförslag. Vill ha Touring.............. BMW - i nöd och lust? |
| Om vi håller oss till ämnet så fick jag ett bud av en bilhandlare förra året på 60', så runt 50'-55' tror jag. | |
Njuren |
Jag tippar på runt 40appar av handlare BMW - i nöd och lust? |
| Njuren: Jäklar, vilket skambud | |
|
Jag skulle tippa på att du får runt 50-55 om du hittar rätt köpare. Tror dock inte att 40papp skulle vara ett ovanligt bud från en handlare. Att du fick ett bud på 60tusen förra året säger juh egentligen inte så mycket om vad samma handlare skulle ge idag. Dels har du värdeminskningen på bilen per år, dels så har bilen troligen rullat mer också. 16500mil är juh inte direkt någon lågmilare om vi säger så. |
|
| Automat Compacter med svag motor och "många" mil är allt annat än lättsålda. Kategorin välbärgad tant ratar bilen på grund av milen. Ung kille tjej ratar automaten. Och övriga vill bara ha bilen om dom får den billigt. Men den som lever får se... | |
|
Var det en automat? Det missade jag. Precis som PowerMac skriver är det juh inte någon superhet bil isf, dessvärre. |
|
| Het är den nog inte, kanske en bra citybil, men iaf så ska den inte säljas men kul att veta vad den är värd, 50-55 gissar jag | |
|
Länk Övervärderad? |
|
| Den där Compacten är grymt modifierad, Need For Speeds "racing" Compact. Dessutom manuell. Och det är inte slutpris. Deras sajt verkar inte fungera just nu tyvärr. Där fanns det bilder på bilen med mera. | |
|
Yes, det där var ingen standardcompact direkt. Dessutom vill jag minnas att den såldes väldigt fort också :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.