|
|
|
|---|---|
|
Länk Som den E34an har! Vart finns såna att få tag i? | |
|
USA, där älskar dom "bil BHs" heter ofta faktiskt Car-bra over-there... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Snälla, snälla, snälla! Skaffa INTE bil-bh - det är det absolut fulaste som finns. Jag tar mycket hellre ett par stenskott än kör runt med det där. |
|
|
Jo men det kan vara bra o ha på finbilen om man ska åka längre sträckor på motorväg... Nån som vet nån sida som säljer? |
|
|
Om du abolut ska stenskottskydd så finns en annan variant. Ser ut som en helt genomskinlig plastfilm man "krymper på". Syns i princip knappt alls. |
|
| BMW_MAN: Jaså, vart finns såna då? | |
Njuren |
eller så köper man n extrahuv på skroten innan man ger sig iväg på långresa =) BMW - i nöd och lust? |
|
Ett perfekt tillbehör att repa lacken under skyddet, med den smutsblandning som vi har på svenska vägar. Fungerar kanske i soliga Californinen, men knappast här. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Njuren: Jo, tjena.... ;) ErikW: Det kommer väl inte in nån smuts under den där? Bilden jag länkade till först är iaf från tyskland... |
|
|
Stenskott får man ju bara om man ligger bakom nån.. ;) Det har aldrig hänt mig.. ;) En trimmad traktor är fortfarande en traktor |
|
| Clintan: OK, har du aldrig åkt på hårt trafikerad motorväg? Kört om en lastbil? etc. etc. etc... | |
|
e34: Nej jag ligger alltid först.. =) Skämt åsido så håller jag med övriga, genomskinlig film skulle jag ha valt framför en bh.. Mvh Elias En trimmad traktor är fortfarande en traktor |
|
| Kanske bra med en BH så inte huven börjar hänga...=) | |
|
Hittar inte var man köper "genomskinlig plast" men det finns någonstans. Kolla på Taxi 020s ny bilflotta i Sverige, bilarna är ju knallgula som postbilar. De är bara "plastfilmade" bilar i vanliga standardfärger, när de rullat 30.000 mil på några år så drar man bara av filmen och "VIPS" har man en bil som är 100% som ny i lacken UTAN att ha varit omlackad. I Tyskland har massor av Taxi kört så i minst 10 år.... |
|
| Länk | |
|
Finns bl.a. här: Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.