|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
På min professional får jag inte upp låt namn och liknade på mp3orna. Har stört mig väldigt på detta! Bränner jag filerna fel kanske? Det är en 120i -06 så det borde ju vara senaste versionen på stereo |
|
|
Det finns shadowline baklysen till ettan nu, grymt snygga! Keep Your Distance! |
|
| De våre inte dumt alls med shadows i baken :-) | |
BMW 528 |
Hej ! Var finns shadowline baklysen att köpa ? /// Leif |
| Bmw säljer och priset är runt 3000 laxar | |
| 2375 kostar dom hos BMW. | |
BMW 528 |
Hej ! Tack för svar./// Leif |
|
Ingen som har en bild på shadowline bakljusen? //Stenback |
|
|
badboy81: Menar du att det bara står "TrackXX" i rutan? (XX = låtnummer) Vet inte om du testat, men i raden ovanför knapparna finns det en "länk" som heter List, tryckpå den knappen, då kan du med hjälp av det högra hjulet bläddra friskt mellan låtarna, i den List menyn finns en "länk" som heter Track, trycker du på den knappen visas mer info om låten som spelas, Låttitel och Artist. Det är så jag får fram all info om låtarna, och jag har brännt skivorna som vanliga cd-rom skivor och bara slängt in filerna eller mapparna med låtar. En sak som jag tycker är irriterande är att varje gång du startar bilen så återgår display till ursprungsläget, då den bara visar "TrackXX", önskar det fanns nått sätt att låsa den i ett visst läge. |
|
|
Just det ja... höll nästan på att glömma. Bilder på BMW orginal shadowline bakljus: Länk Länk till själva produkten med pris och allt: Länk |
|
|
Hej Leif Hur blev det med din beställning? Vilken utrustning ska/ har du valt. Johan, GBG |
|
BMW 528 |
Hej ernjo! ! Om du går till sida 1 här och överst, där är det beskrivet vad som är beställt för bilen och som vi får hem idag. Det ska bli kul och intressant. Vill påpeka att det inte är min bil utan min fru har beställt den. Och jag gläds med henne. Ser att du har en också......hur nöjd är du och vilket tillval gjorde du ? Mvh /// Leif |
BMW 528 |
Med BMW håller man sig ung ! ///Leif |
|
Hej Leif Hoppas du blir nöjd med bilen. Jag (vi) har kört min nu 1300mil. Är mycket nöjd. Gillar bil typen starkt. Ska köra examens resan till fjällen snart. Men det finns också en del saker som inte är 100%. Min BMW. Registrerad på min fru. Är en 116i -05 med kvartsblå metalic Advantage pkt (Dimljus, AC, Business CD, Pass.stol inställbar i höjd) Farthållare Fälgar 139 Exterördetaljer lackade PDC-Bak Klimatautomatik Larm Är fortfarande intreserad av att se en bild av vad som syns när du inte har dragkroken på. Johan, GBG |
|
BMW 528 |
Hej ! Ok...jag ska fota en bild hur det ser ut...eller snarare hur det inte ser ut ! |
|
Vad snabbt din bil kom själv så kommer inte min 120d för en vecka 14 och endå bestälde jag bara min bil 8 dagar efter din. beror detta på att min har mer utrustning eller för att det är en 120d?. eller va din bil en som redan låg beställd som dom ändrade om lite? |
|
BMW 528 |
Hej Kunta ! Är lite osäker om det är mig du syftar på angående bilen som blev beställd den 12 /1-06 så kan det bero på att bilen låg beställd enligt de signalsystem likt trafikljus med rött, gult och grönt färgmarkering.Signalsystemet kan man se hos säljare som i vårt fall. I vårt fall så tror jag om jag minns rätt att den hade gul signal och låg då troligen på transportbandet i produktion. Besked vi fick då den 12 jan var att vi skulle få den någonstans kring vecka 10. Så nu är den hemma och har i skrivande stund avverkat 30 mil. M.a.o provkörning till svärföräldrarna. Min fru körde den ditt och jag tillbaka.Vi upplevde sittkomforten hög. Positivt med ställbar ratt i axialt läge och vinkelläge upp & ner. Höj & sänkbar säte förar och passagerarstol också bra. Och nu får man vänja sig med att ha farthållaren på vänster sida. Något vi upptäckte att vi har Professional CD/Radion istället för Buisness CD/Radion. Vi grät inte över det ! Och vi känner att vi valt rätt färg Sonora met. Vi kommer att göra en lackbehandling. Vi är nöjda så här långt. Mvh /// Leif |
|
Har en 116. Är väldigt nöjd. Tycker inte det är någon fara med "trött" motor. Kör MC om jag vill ha axx som ingen annan bil har. =) |
|
| Har just blivit med en 120i och är helnöjd. Köpte lätt begagnad -04 idag och har hunnit med 30 mil och jag njöt av varje sekund. Har velat fram och tillbaka mellan olika bilar nya som lätt begagnade men till slut blev det en E87 och efter 8 timmar känns det helrätt .-). Något smått euforisk känsla att få köpa sin första BMW efter all den tid man lagt ner på att välja bil och modell... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.