|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| I like it! | |
|
den bilen föll inte in i min smak.. men fälgarna och stolarna va rätt så grymma.. Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
| njae, den va då inte snygg...fälgarna va dom helt okey. | |
| Sorry om jag förstår tråden men eftersom vi snackar om grymma E36 så tänkte jag slänga upp en länk på en enligt mitt tycke riktigt clean och fet E36:a: Länk | |
|
coola blås, snygg färg, fräcka fälgar.. resten är ugly! |
|
| Riktigt fin! Roligt med någon som inte ser ut som alla andra! | |
|
neno83 Den såg väl lite bättre ut. Jäkligt ambitiöst ombyggd instrumentpanel. sw |
|
| Wadstedt79: Den diggar jag som fan, såg den i Performance BMW tidningen och den föll mig i smaken direkt då jag e lite mer cleanlook människa. | |
|
Den gillade jag inte alls !! Ser ju inte klokt ut med dom breda fälgarna bak + att instrumentbrädan såg otroligt "hemmabyggd" ut.. |
|
|
Grymm tycker jag! Snygga säten och ett grymmt utseende. DTM system och rak 6a ;) |
|
| gå in på blockeLänk. där är det en snygg e36:a | |
| Bra beskrivning nicke3, finns väl några e36 att välja på... | |
|
Du kolla en användares bild, lite längre ner, e brud me vita byxor fyfan vilket bakdel WOOOW! Beemer, a way of life. |
|
| äh blev en miss med länken iaf 325 tds-97 "speciell utställningsbil" är rubriken... | |
|
hehe såg den nu.. då gillar jag den här trådens mycket mera dels pga fronten och att den på blocket är en limo. Uscha gillar inte alls fronten och njurarna på den dära. DTM system och rak 6a ;) |
|
| Jemej: Smaken e som baken, men i Performance BMW så beskrev dom den som en av de snyggast BMW E36 som varit med i tidningen på länge. | |
|
Fult stylad. Inte clean enligt min mening. |
|
|
TP_ haha.. Jag la också märket till den välformade baken! :o) |
|
|
Jag måste väl oxå tycka nåt.. Den "svarta" i första länken. Roligt med nåt annat än M3 grejjer på en E36, men vissa detaljer förstör bilen för mig. Tänker speciellt på tanklocket och svarta framblinkers. Det stora hålet i fronten har en form som inte passar in med resten av bilen. Det blir extra tydligt efterssom han har en ljus kylare bakom. Uttrycket blir en förvånad mun med arga ögonbryn. Sponsorloggorna sitter spridda på massa ställen och färgad text på däck trodde jag försvann på 80-talet. |
|
|
hm hur kunde jag missa den välformade baken då =P DTM system och rak 6a ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.