|
|
|
|---|---|
|
Hej sitter här och kommer på att batteriet har nog laddat ur på 320 jag har hos syrran hur är det på dom finns det nödöppning på dom eller .. man har ju läst trådar om bilar som inte går att öppna pg.a att batteriet har varit urladdat Bimmer | |
|
lyft handtaget på högerdörren och lås upp som vanligt, detta bör fungera, eller har du batteriet i bagaget? ___ Mvh Patrik N. |
|
|
isåf kan du öppna huven och sätta på laddare mellan +polen som finns där och chassie/jordpunkt ___ Mvh Patrik N. |
|
|
om du klommer in i bilen på det sätt jag beskrivit vill säga ___ Mvh Patrik N. |
|
|
OK batteriet har jag i bagaget ja... Bimmer |
|
|
finns det nån nödöppning på huven om dörren inte går att öppna ???? Bimmer |
|
Amethyst |
hoppas inte det! BOOM BOOM BASS |
| öppna bagaget istället och ladda därifrån. | |
|
man laddar la där fram även om batteriet sitter där bak.... |
|
|
spelar ju inte så stor roll om man laddar bak eller fram.. men på min bil så låser inte bagaget upp när batteriet är strömlöst, men jag kommer in i bilen så jag kan öppna huven och ladda därifrån.. Bilen: Länk |
|
|
Hej jo syrran testade att öppna bilen idag och förar dörren gick att få upp så nu känner jag mig lite lugnare och funkar det inte att få upp bagaget så laddar jag där fram tidigare har nyckeln funkat på bagaget men man får väl se Bimmer |
|
|
förästen tack alla som gav tips men det gick bra iallafall Bimmer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.