|
|
|
|---|---|
|
Halloj! På min M3:a (93:a coupé) så har jag antennen "ingjuten" i bakrutan, jag är inte så imponerad av mottagningen alla gånger... Var detta standard på M3:orna? /K | |
|
Ja, det va standard. Vad jag vet iallfall, har mämligen inte sett en enda M3:a med antenn förrutom E30 M3. |
|
|
Det är standard från -93.Den den sitter som elslingora på insidan,så den kan ha blivit skadad på ett ställe. eller är den limmad med fel lim. |
|
|
Intressant, jag har minsann en liten 30 cm antenn på höger bakflygel. Antar att det är standard på cab:arna eftsom ingjutningar i bakrutan verkar som överkurs ;) Kan någon säga att det är standard annars skall jag ta mig en rejäl koll. Mottagningen är rejält dålig men vem lyssnar på radio när det finns CD? |
|
|
Jag har likadant på min 325:a var det standard på dom också? mvh Johan |
|
| Vad jag vet så har alla sedan och coupé den inbyggd i bakrutan och alla cab:ar har en liten antenn bak. | |
| Vet inte om den har antennförstärkare, som på E34.orna, om så är fallet är det viktigt att kabeln är ansluten till stereon för bästa mottagning. Annars blit mottagningen urusel! | |
|
När det sitter antenn på bilen är den eftermonterad ! original med slingor i rutan . MVH Tony B BMW 525i |
|
|
Tack...jo det stämmer det är en antennförstärkare, ska kolla om den är kass! /Klas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.