|
|
|
|---|---|
|
värdet på z8 är på väg upp... har sett vissa exemplar på mobile.de och förr kunde man få lite sämre ex för ca 60 000 -70 000 euro men nu är dem billigaste på ca 80 000.. har även läst lite på olika sidor om att priset är stigande hela tiden nu... synd att man inte har råd att köpa en nu för om nåra år kommer dem vara värdefulla så in i h*****e... | |
| Jag hade en Z8 parkerad utanför jobbet igår, med vinterdäck :) coolt | |
| En av användarna här på forumet har eller hade ju en z8, men har inte sett han skriva på länge nu,... | |
|
Jag har personligen kört en BMW Z8 ganska många gånger. En fin känsla och de känns bra då man trycker på pedalen med 400hk. Johnny |
|
|
avundsjuk är jag nu ;) |
|
|
Så vitt jag kan se så ligger de fortfarande väldigt lågt i USA (där majoriteten av produktionen finns). Fyndläge :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Humm, kollade just ebay och den billigaste jag hittade låg på $105 000, dvs ca 787 000kr. Det var dessutom den enda som hade passerat reservationspriset. Visst fanns det billigare, mellan $65 000 och $ 85 000, men de hade alla "Reserve not met", dvs säljaren är inte villig att sälja dem för det priset. Skulle gärna vilja, men 800kkr är lite tungt. Dessutom är det väl ungefär samma som man får ge i Europa? Kollade mobile.de, billigaste Z8an ligger på E74 000, dvs ca 700kkr. Och visst, jag är medveten om att det kanske inte är någon ultimat jämförelsemetod, billigaste mot billigaste. Vem kan säga om de är i motsvarande skick? Urvalet var MYCKET större på mobile.de, vilket kanske kan betyda en större spridning i skicket på bilarna och att lägsta priset är för ett dåligt exemplar, medan högsta priset är för ett bra. Den enda bilen på ebay skulle ju kunna vara en pärla - eller ett vrak. Ägaren hävdade pärla, men gör inte alla bilannonser det? / Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.