|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
|
Måste tyvärr meddela att jag är en tråkmåns! Det har dykt upp förhinder i form av ett bröllop som naturligtvis får prio ett... Hoppas att ni får det mycket trevligt, jag får väl leva med förhoppningen att det blir motsvarande träff "West Coast Style" längre fram i tiden! |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Fnns det nån som vill lägga upp karta så man hittar dit? Ses! |
|
Ajdå, Iwarsson, det var synd, men ett bröllop får man ju inte missa :-) Jaha, gott folk! Då drar det ihop sig då...Lördag em. Kl. 15.00 vid M-bilars kundparkering! Vi ses o hörs alldeles snart :-) Mvh Anders PS: Är det några problem med att hitta, så slå mig en signal på mobilen på Lördag morgon: 070-4616167 BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Hej alla E32 "diggare" Låter kanon de här,jag kommer också om ja får ordning på bilen. |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
M-Bilar japp. Vilken stad?(hittar inte i tråden) |
|
Maverik: i Eskilstuna Lätt att hitta om man kommer från E20. Man svänger av vid Trafikplats Årby och åker in mot centrum. I första rondellen tar man höger in på Torshällavägen. M-Bilar ligger en bit bort på Torshällavägen. Man svänger av höger precis efter Färghuset och därefter vänster in på Motorcentralens parkering. Bakom motorcentralen ligger M-bilar. Kan fixa kartor och mera vägbeskrivningar för folk som behöver. Bara att säga till. Bara folk säger vilket håll dom kommer ifrån så. Här på Eskilstuna M-Bilars hemsida så finns det karta och vägbeskrivning för att hitta dit. Länk |
|
|
Jag måste tyvärr meddela att jag inte kan komma :( Mycke kvar med bilen nu och den kräver all min uppmärksamhet. Hoppas ni får en härlig tillställning så kanske vi syns senare i sommar! ___ Med Vänliga Hälsningar Robin |
|
|
Hej på Er! Jag måste meddela att min vagn är såld, då en man från Norrköping kom o bara skulle ha den..., men det gör inget, för jag kommer naturligtvis ändå, o förmodligen i en annan 7:a, eller Cittra... (nej), så bli inte förvånade om bilen "inte stämmer" med det Ni vet. BMW blir det iaf! Hur sjukt är inte detta, men så kan det vara ibland...Nu skall Ni veta att vagnen kommer till ett mycket bra hem. Genomtrevlig o ärlig kille, som inte "stylar sönder" utan kör henne ståndsmässigt :-) Ses på lördag...kanske får ta ledningen på cruisingrundan i en -02 E39 Touring, men då endast som "pace-car", hehe...Infinite kanske kan leda, han kan ju stán:-) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Synd Robber! Hoppas det går bra med bilen i alla fall, så ses vi säkert på nån träff! /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
=( Lite synd tycker jag att ni inte kommer med era 7'or. Fast får nog se bmw så det räcker tror jag. Ska på en stor bmw träff i Gävle på lördag morgon och sen 7'a träffen. :D Hinner inte pga av arbete lacka upp den jävla skadan på fronten, svårt när man 3 veckor framöver jobbar helg, oftast 7-22 pass, och behöver bilen... =( =( Vill ha tag i den fan som backade på mig.. argh.. Längtar tills på Lördag :) |
|
|
Ajaj Infinite, sånt är inte roligt...Det kommer att bli jättebra i alla fall...det kommer ju massor med 7:or! (o jag har redan en ny på g...) /Werk BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
KRAFTWERK> Japp det lär vi göra :) Kolla bilden på mig i min proil så känner du igen mitt nylle också. Snart ska bilen ut dock blire köra ett tag med kass lack men hey den lär gå ia :) ___ Med Vänliga Hälsningar Robin |
|
|
Hej, jag vill passa på att tacka KRAFTWERK för att du anordnade träffen. Det var, ett mycket trevligt Initiativ. Det kunde ha varit lite bättre uppslutning av 7or men trevlig hade vi i sommar solen =0). Matte78 vann bäst puts alla kategorier, blev jäkligt impad av den! =0) Blev faktiskt extra sugen på att köpa en e32 efter att jag sett den bilen!! Har ni bilder, så dela gärna med er (nyfiken).. |
|
|
Fyller på Speedys inlägg,bra idè med träffen (20 års firandet av e32). Matte78 skulle vinna vilken putsar träff som helst,outstanding. Eloge till KRAFTWERK med genuint intresse. Nu vill vi se bilderna. Mvh Dic. |
|
|
Hej hej! Vill först tacka Kraftwerk för de engagemang han haft för denna tillställning,det var en trevlig dag,kväll tycker jag. Sen får man bocka för dem fina komplimangerna, kul att ni gillade den,då folk e olika va de gäller orginal eller smått stylade. Sven,hur gick lådan på hemvägen? Tack än engång. |
|
|
Vill också tacka för träffen, trots den trista uppslutningen så var det kul att träffa "likasinnade" och checka in deras bilar. Mattes bil var outstanding, där missade ni nåt. Helt sanslöst otroligt så pajja växellådan när jag backade ut ur carporten för att åka till träffen. Som tur var så gick det att köra på Winterläget utan problem. Hem kom jag också utan besvär. Vi diskuterade om det var plastkulorna eller kanske bara låg oljenivå i lådan. I morse kom domen efter att ha försökt få i mer olja, PLASTKUL. Bara att spotta i nävarna och fixa, behöver bara vara någonstans att hålla till. Kraftwerk kanske kan bistå med något, få se. Ser fram emot nästa E32 träff, som jag tidigare nämnt så behöver det inte vara så pretentiöst utan man träffas nånstans för att ta en burgare och kolla in bilarna och cruisa lite. Hörs /SF |
|
|
Imponerad av maveric_750rr som kom ända från Helsingborg,gillade dina "dojjer" skarpt,du och alla de andra var mycket trevliga att dela ideer å problem med. |
|
|
Hej Allesammans! Ja, stort tack skall även Ni ha, o inte att förglömma Speedys initiativ att ställa upp med dricka till alla när solen gassade som mest :-) Tack Speedy! Ja det var ju litet si o så med uppslutningen, o det hade ju varit trevligt om de anmälda som inte dök upp o som inte heller ringde/mailade o tackade nej, hade gjort så...hmmm..., men visst, det är ju fotbolls-VM, o vad som helst kan ju dyka upp. Nåväl, Er vill vi gärna se nästa gång, för det var som sagt VÄLDIGT TREVLIGT, o så att få sätta ansikte på de man annars bara träffar "digitalt" sas! Ja, jättefina bilar har Ni allihop, men jag måste instämma: Mattes 7:a är en av de läckraste jag sett! (o kört, tack för provturen, Matte!) Jag åkte ju hem från träffen o våndades, efter att ha varit utan 7:a i dagarna två...så jag sovrade bland gamla bra å ha-annonser jag sparat, o ringde litet, till folk jag haft kontakt med en längre tid...så kl. 20.00 i kväll var jag, efter litet letande o mer vånda) i Slagsta Centrum (Sthlm.) o inhandlade en 11.000-milare i vad man faktiskt kan kalla MINT condition :-) Visst, det är INTE en E32:a, men väl en E23:a, o jag hoppas jag får "vara med" för det... Fakta: E23 735iA 1983, 11.000 mil, Svensksåld o fulldokumenterad, servicehäfte, mm, mm. *Bahamabeigemetallic *Automat ZF4HP22 *ABS *25% diffbroms *ECC (svinkall) *OBC *Stolsvärme *NMT-telefonförberedelse *Fjärrstyrt c-lås med larm (Touch Guard) *Elektriskt soltak *Elhissar *Elspeglar (värme) *Wisch-Wasch *Elvärmt dörrlås/spolarmunstycken *Tempomat *Klangpaket (lilla) Blaupunkt huvudenhet/Kassett *Webasto, bensindriven *Innerbelysningspaket *Flockvelour, Bahama *Velourmattor *Armstöd fram *Edelholz *Kromad Hirschmann antenn (manuell) *Tempomat *Originalaluminiumfälgar *Michelin TRX 220-60 R390 (nya däck, 50 mil!) *Rostfritt avgassystem (som original) *Original "kromstrutar" Jag är nu åter en mycket glad människa, som knyter på mig slipsen, skjuter in kassetten med Kraftwerk:s Autobahn LP i Blaupunkten, o styr ut på det Svenska motorvägsnätet i solnedgången :-) Ni får väl se den snart... Tack än en gång, o så hoppas jag att vi gör om detta snart igen! Mvh Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Och jag som sålde den önskar dig lycka till och sköt om den väl. Vi ses på nån träff framöver, kanske redan i sommar. Mats BMW CS #5847 |
|
|
Tack för en mycket trevlig träff ni som kom. Tack Anders för initativet och planerandet. Tack Speedy för drickan, satt fint i värmen. Också imponerad av maveric_750rr för att du åkte så långt för denna träff. Väldigt väldigt fina vagnar ni hade. Mattes vagn gillade jag skarpt. Jävlars va fin den var. Kändes lite som att mitt gammla slitna exemplar inte hörde hemma där. Tråkigt att jag var tvungen att ge mig så tidigt. Ser redan fram imot nästa träff och hoppas då att alla som anmält sig dyker upp, om inte flera. Grattis till nytillskottet Anders. Hoppas på en liten kik i framtiden. s.frejd: Hoppas att det går bra att renovera lådan. Här är 2 bilder jag tog. Anders tog nog några fler. Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.