AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
11.400

Att fira E32:ans 20-års jubileum - intresse?

Sida 6 av 8
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
OBS! Out of Topic...

BTW, Infinite...jag såg Dig allt...i Tisdags kväll, i rondellen efter Skogstorpsavfarten...hehe. Du körde mot "Lantbruksdata", o jag satte full karriär rakt fram, mot Krokek(Kolmården, alltså), där jag o en släkting kikade på en "svintidig" E32 735iA, tillverkad 1986...med "allt" i...Den var rätt fin, o det var kul att se alla gamla E23-grejjor som satt monterat original i den...Solskydd, väljarspak, skyltbelysning, maskindesignen, knapparna, mm. Vi får se om den inte inköpes...hmm. I så fall kommer jag "slädandes" med 2 vagnar till träffen :-)

/A

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Out of topic igen...

Japp jag såg en sjua komma åkandes uppåt Alfa Laval i tisdags.
Nuförtiden missar jag inte en sjua i första taget. he he
Hade precis varit o hämtat min från han där i Hagby du tipsade om.
Tack för det och bilen klarade sig igenom besiktningen i onsdags.
Han lagade aldrig oljeläckaget utan "gjorde rent". Å ja den gick ju igenom...
Förra besiktningsgubben måste ha haft nåt emot gamla autobahnlok.

Å jag såg även en sjua åka om mig när jag kom gående på Västeråsvägen i söndags kl 14 ca kanske.. Kan det ha varit du?

mvh
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Kraftwerk... det var alltså mig du såg i rondellen. :)
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Den 17e blir perfekt.

Runt 14-15tiden blir nog hur bra som helst tror jag.

Bra initiativ. =)
Visa användare
81
Håkan W
750iAL -96
320iK -88
Kan bara instämma med Stavros, se till att det blir lyckat så gör vi om det i höst!

mvh Håkan
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Oj, ja, ursäkta, jag menade naturligtvis Dig, Stavros... (vet ej vad jag tänkte på... ;-)

Ja, det var nog mig Du såg på Västeråsvägen! I Söndags var jag ute o nöjesåkte litet, till alla miljöpartisters grava missnöje...hehe..;-)

/Anders

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Så trevligt detta skall bli!

Jättekul att det verkar kunna komma så pass mycket folk också!, Förresten, Ni som avser att medtaga respektive, alt. vän, skriv in detta här, ifall vi behöver utöka antalet sittplatser på Harry´s!

BTW, för Er som önskar stanna kvar (långväga), mm, mm, som kanske vill gå ut o "göra stán" på kvällen, så behövs kanske logi...? Gå in på www.eskilstuna.se, o kolla in hotell o dyl.

Stavros: kan Du inte kolla Fussball på TV istället..hehe ;-)

Mvh
Anders

In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Kan ha varit mig också, för har garage i hällberga så åker genom där ganska ofta.

Var den jättelåg, diamantsvart, shadowline med AC schnitzers kjolpaket och breda fälgar så var det nog jag.
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Räkna med mig och tjejen.

Alltså: Maverick750 + 1

Tack.
Skulle uppskatta länk till en karta framöver nu snart så man hittar rätt.
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Japp, Kartor får vi fixa fram så alla hittar hit från alla de större infartslederna. Inte så svårt att hitta i Eskilstuna. Kan även möta upp någon/några som inte hittar utmed e20 ifall att det behövs.
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Kolla på eniro.se annars. Får ni vägbeskrvingen från vart ni än kommer =)
s.
254
s.frejd
640d Cabriolet - 12
Ska vi spika 15.00 den 17/6 då?
De som inte kan komma kan ju se fram emot nästa träff, för inte kan jag se någon anledning varför man inte skulle kunna träffas fler gånger.
Behöver inte vara så pretentiöst, räcker med att man ses någonstans och tar en hamburgare eller nåt. Bara kul och kolla in andras 7:or och utbyta idéer och erfarenheter.

/SF
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Låter bra. Men var ska vi träffas då innan? Ta det på Harrys och sen vidare? Kan inte eskilstuna själv men Anders kan väl bestämma något ställe dit det är relativt lätt att hitta.

/christian
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
OK! Vid fint väder (som vi ju får hoppas att det blir,) så kan vi väl träffas kl. 15.00 vid.....Tja, säg, Norr Bilars kundparkering! Annars kan vi vara helseriösa o träffas i slottsparken vid Sundbyholms slott :-)

Vad säges?

/Anders

s.
254
s.frejd
640d Cabriolet - 12
Då är det väl spikat 15.00 då. Vi kan ju träffas vid M-bilar, tycker jag verkar påpassligt. Lätt att hitta också, sen kan ju du "KRAFTWERK" tänka ut en cruisingrunda för att senare stanna och käka vid Harry´s. Är det spikat?
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Sven:

Ja, det klart... Vi tar väl M-bilar då! Alltså:

Träff:

M-Bilars kundpark. Kl. 15.00, 17/6-06! Vi kikar o snackar, o sedan kör vi "cruisingrundan" i centrum, för att sedan stoppa, på rad, utanför Harry´s!

Alles klar!

KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Nä, Infinite...den var Låång o vit, så det var ju Stavros...(jag vet inte varför jag blandar ihop Er båda...?)

In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Finns ju inte så mycket parkeringar vid M-bilar.
s.
254
s.frejd
640d Cabriolet - 12
Det är tre killar till från Västerås som vill komma. Hur går det med bordsbeställningarna? Vad är Harry´s för ställe?
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Det skall minsann finnas plats för alla... ;-) Harry´s är en krog/nattklubb/restaurant-kedja som finns i de flesta (ja, eller rätt många iaf.) medelstora o större städer i Sverige. Är mao. ett fint o trevligt ställe :-)

/Anders

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.