AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
11.395

Att fira E32:ans 20-års jubileum - intresse?

Sida 5 av 8
Visa användare
59
Pertan
740iA -93
535i -87
M535i -85
M5 -86

Tjena! Nu kommer en till e32-frälst och anmäler sig, för det är väl inte försent? :)
Och förslaget med alla 7:or uppradade utanför lät tufft!

Följer tråden med intresse!
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Vi tar det utanför Harry´s om det finns tillräckligt med P-platser.

Jag anmäler mig här&nu. Ska försöka dra med mig polaren o hans 730.

Datum är ju bra att ha bestämt innan man drar....

Hoppas på en trevlig tillställning.
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Fan...då måste jag ta mig ned till Harry´s å det snaraste o kolla så det inte är nåt bokat...Vore ju synd om så var fallet... Jag trodde Sundbyholm hägrade mest, så det är där jag lagt krutet...Men jag åker ned o talar med dem i nästa vecka. Vilket datum blir det nu då? Ni som vet... För jag bör ha ett spikat sådant...att presentera.

/Anders

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
17:e ok för de flesta? Kanske lika bra att spika det då. Tiden går snabbt och snart är det inte långt kvar tills den 17:e heller.

mvh Christian
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Nej, så sant.. Skall vi ALLA SÄGA DEN 17:e DÅ????

/Anders

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Iw
794
Iwarsson
530xd Individual -16
Med viss ångerrätt hoppas jag att vi kan komma då!

Den 17de är det som gäller...

/två pers/en bil
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Attans vad "synd" att man är i Deutschland och glor på fotboll. Hade varit najs att åka i kortege med ett helt gäng E32:or i sin egen hemstad. Verkligen!

Men men, ska väl ta o passa på att besöka BMW-fabriken eller nåt i München. Får trösta mig med det. ;)

mvh
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Jag kan den 17e.

Vi bokar det(?)!

Skriv upp mig bara. 2 i en bil + en bil till förmodligen.
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Dessa är de seriösa intressenterna:

*Iwarsson
*Dic
*Håkan Westin
*Infinite Oscurity
*Lone Star
*Stavros
*Robber
*Speedy
*Laszlo Guban
*Stephan Hahn
*Don Salvatore
*Ronny Lundqvist
*Marcus Ilhag
*Sven Frejd
*Rickard Ericsson
*Future Dreams
*KRAFTWERK
*Maverick_750rr

Ser fram emot detta.
Sp
258
Speedy
325i Cab -08
Jag är på den 17:e
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
OK!

Vi kör väl den 17:e då!

Kan vi spika detta? Ja, förmodligen...

Jag beger mig ned till Harry´s o kollar läget med bord o så, samt möjlighet att få ställa upp ett större antal "bumsar" längs vägen...

Förresten: VILKEN TID skall vi säga är bra, för några är väl långväga...Kanske kl. 18.00?

/Anders

KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
OK!

Har nu ordnat bord för minst 20 personer, uteservering (o inne vid skumt väder), samt fått tillstånd från Harry´s o Polisen, att ställa "bumsar" på rad utanför restaurangen :-) (skall verifiera med gatukontoret o få "lappar" att sätta i vindrutorna).

Prel. tid är satt till kl.18.00. Någon som önskar tidigare tider? Ännu går allt att fixa...

/Anders

s.
254
s.frejd
640d Cabriolet - 12
Jag kommer att komma. Tror att tiden kommer att flyga förbi, kanske man kan träffas ett par timmar tidigare så man hinner spana in alla bilarna i lugn och ro. Sen måste vi ju ha en ordentlig cruising.
Träffas innan och ta en heldag vore väl något? Måste tokmecka nu med E23an för att få den körduglig :)

___
Med Vänliga Hälsningar

Robin
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Visst!

Låter förträffligt!

Hur mycket innan tycker Ni vi skall träffas?

/Anders

Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Bra jobbat KRAFTWERK! Kom nyss hem från Danmark så har inte hunnit svara i tråden men detta låter ju kanon.

Mvh Christian
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Mycket bra jobbat Anders. =)
s.
254
s.frejd
640d Cabriolet - 12
14 - 15 tiden kanske.
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Man tackar allra ödmjukast :-)

S.Frejd:

Javisst, 14-15-tiden tyckr jag låter bra! Då har vi ju gott om tid för litet "inbördes beundran" ;-)

Tycker Ni andra också den tiden är bra? För i så fall spikar vi sammanslutningen på ett bra ställe, o så kör vi kortege till Harry´s o parkerar...efter varandra...det kommer garanterat att få folk på uteserveringen att sätta räkkocktailen i halsen ;-)

/Anders

St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Fy fan vad sur jag är att jag är i Deutschland hela jävla juni. Det är ju fan typiskt. När man äntligen får träffa massa folk som har samma svagheter inför 7:an som jag. Sjuan behöver lite uppmuntran. Hon möts hela tiden av glåpord från folk som inte förstår sig på varför hon finns...

:)

mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.