|
Sida 5 av 8
|
|
|---|---|
|
Tjena! Nu kommer en till e32-frälst och anmäler sig, för det är väl inte försent? :) Och förslaget med alla 7:or uppradade utanför lät tufft! Följer tråden med intresse! |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Vi tar det utanför Harry´s om det finns tillräckligt med P-platser. Jag anmäler mig här&nu. Ska försöka dra med mig polaren o hans 730. Datum är ju bra att ha bestämt innan man drar.... Hoppas på en trevlig tillställning. |
|
Fan...då måste jag ta mig ned till Harry´s å det snaraste o kolla så det inte är nåt bokat...Vore ju synd om så var fallet... Jag trodde Sundbyholm hägrade mest, så det är där jag lagt krutet...Men jag åker ned o talar med dem i nästa vecka. Vilket datum blir det nu då? Ni som vet... För jag bör ha ett spikat sådant...att presentera. /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
17:e ok för de flesta? Kanske lika bra att spika det då. Tiden går snabbt och snart är det inte långt kvar tills den 17:e heller. mvh Christian |
|
|
Nej, så sant.. Skall vi ALLA SÄGA DEN 17:e DÅ???? /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Med viss ångerrätt hoppas jag att vi kan komma då! Den 17de är det som gäller... /två pers/en bil |
|
|
Attans vad "synd" att man är i Deutschland och glor på fotboll. Hade varit najs att åka i kortege med ett helt gäng E32:or i sin egen hemstad. Verkligen! Men men, ska väl ta o passa på att besöka BMW-fabriken eller nåt i München. Får trösta mig med det. ;) mvh |
|
![]() 712 E38 750iL -00
Jag kan den 17e. Vi bokar det(?)! Skriv upp mig bara. 2 i en bil + en bil till förmodligen. |
![]() 712 E38 750iL -00
Dessa är de seriösa intressenterna: *Iwarsson *Dic *Håkan Westin *Infinite Oscurity *Lone Star *Stavros *Robber *Speedy *Laszlo Guban *Stephan Hahn *Don Salvatore *Ronny Lundqvist *Marcus Ilhag *Sven Frejd *Rickard Ericsson *Future Dreams *KRAFTWERK *Maverick_750rr Ser fram emot detta. |
| Jag är på den 17:e | |
|
OK! Vi kör väl den 17:e då! Kan vi spika detta? Ja, förmodligen... Jag beger mig ned till Harry´s o kollar läget med bord o så, samt möjlighet att få ställa upp ett större antal "bumsar" längs vägen... Förresten: VILKEN TID skall vi säga är bra, för några är väl långväga...Kanske kl. 18.00? /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
OK! Har nu ordnat bord för minst 20 personer, uteservering (o inne vid skumt väder), samt fått tillstånd från Harry´s o Polisen, att ställa "bumsar" på rad utanför restaurangen :-) (skall verifiera med gatukontoret o få "lappar" att sätta i vindrutorna). Prel. tid är satt till kl.18.00. Någon som önskar tidigare tider? Ännu går allt att fixa... /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Jag kommer att komma. Tror att tiden kommer att flyga förbi, kanske man kan träffas ett par timmar tidigare så man hinner spana in alla bilarna i lugn och ro. Sen måste vi ju ha en ordentlig cruising. | |
|
Träffas innan och ta en heldag vore väl något? Måste tokmecka nu med E23an för att få den körduglig :) ___ Med Vänliga Hälsningar Robin |
|
|
Visst! Låter förträffligt! Hur mycket innan tycker Ni vi skall träffas? /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Bra jobbat KRAFTWERK! Kom nyss hem från Danmark så har inte hunnit svara i tråden men detta låter ju kanon. Mvh Christian |
|
| Mycket bra jobbat Anders. =) | |
| 14 - 15 tiden kanske. | |
|
Man tackar allra ödmjukast :-) S.Frejd: Javisst, 14-15-tiden tyckr jag låter bra! Då har vi ju gott om tid för litet "inbördes beundran" ;-) Tycker Ni andra också den tiden är bra? För i så fall spikar vi sammanslutningen på ett bra ställe, o så kör vi kortege till Harry´s o parkerar...efter varandra...det kommer garanterat att få folk på uteserveringen att sätta räkkocktailen i halsen ;-) /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Fy fan vad sur jag är att jag är i Deutschland hela jävla juni. Det är ju fan typiskt. När man äntligen får träffa massa folk som har samma svagheter inför 7:an som jag. Sjuan behöver lite uppmuntran. Hon möts hela tiden av glåpord från folk som inte förstår sig på varför hon finns... :) mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.